ffatman ffatman
40
BLOG

Zadalem se "trud" wpisania kavkazcenter.com w pasku adresu zamia

ffatman ffatman Polityka Obserwuj notkę 2
Jezeli wywiad czeczenski wiedzial o planowanej agresji Rosji na Gruzje juz 5. lipca, nie potrzebowali do tego, zreszta, wywiadu tylko czytali fora, to mecza mnie dwa pytania:
1. Czy Serbowie tez wiedzieli, nagle zmieniajac front i przyjaciol i postanawiajac wydac Hadze Karadzicia i Mladicia?
2. Czy Chinczycy tez wiedzieli, ze o rozprawie z Tybetanczykami nikt juz nie bedzie pamietal podczas olimpiady nie z powodu olimpiady?
3. Kto rozpuszcza po necie wiesci, ze Amerykanie juz zaraz zaatakuja Iran?
To gupie pytania i w nic sie nie ukladaja.
ffatman
O mnie ffatman

By ffamousffatman at 2007-07-04 var authorId = "F150D8D3-60E4-4D69-9BAB-7AD6A6806F96"; var pageOrientation = "0"; var topMargin = "0.5"; var bottomMargin = "0.5"; var leftMargin = "0.5"; var rightMargin = "0.5"; Nie jestem zainteresowany blizsza wiedza kogokolwiek o mnie, do niczego nie jest to mi potrzebne. Chat here! powered by ODEO Get your own Box.net widget and share anywhere! Sonific SongSpot: A Dime a Dozen var sc_project=2665097; var sc_invisible=0; var sc_partition=26; var sc_security="5a027440"; mizantrop.salon24.pl/86424,index.html na flakerze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka