BMatecka BMatecka
713
BLOG

Powitanie Nowego Roku

BMatecka BMatecka Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Witam wszystkich, już w Nowym Roku ????


Mam nadzieję, że weszliście w 2022 z radością, zdrowiem i spokojem. ????


Nowy Rok kojarzy się z nowymi początkami, końcami… Do głowy przychodzą nowe pomysły i postanowienia.


Czujemy, że możemy wszystko oraz chcemy jak najwięcej przełomów w swoim życiu…


Chciałabym każdemu życzyć spełnienia wszystkich życzeń i postanowień oraz przede wszystkim trwania w miłości, szczęściu i zdrowiu. Niech ten rok przyniesie same dobre chwile. ????


Nie byłabym sobą, gdybym z tej jakże wielkiej okazji nie dołączyła do tego postu wiersza dla refleksji! Zawsze w okolicy początku stycznia przypomina mi się wiersz Agnieszki Osieckiej – „Kołysanka noworoczna”. Polecam pochylić się nad nim i wyciągnąć własne refleksje ????


B.


Jak­żeś nie­sta­ły –

w nie­ko­cha­niu.

Jak­że nie­mi­łość two­ja –

kru­cha,

ileż po­wi­tań –

w po­że­gna­niu,

jak do­brze sły­szysz, gdy nie słu­chasz.

„Za­śnij­że, za­śnij, pora póź­na” –

na­gli ser­decz­ny dia­beł stróż…

Tym się od in­nych on od­róż­nia,

że dźwi­ga w py­sku bu­kiet róż…

Z wol­na opa­dasz na po­sła­nie,

noc już nad­cho­dzi z nie­da­le­ka,

tak za­sy­pia­ją ci,

ko­cha­nie,

co do­brze wie­dzą, że ktoś cze­ka.

BMatecka
O mnie BMatecka

Blogerka, piszę o rzeczach pięknych, które poruszają duszę. Zapraszam na beatamatecka.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura