blocked-leming blocked-leming
328
BLOG

Podsłuchana rozmowa na Dworcu Centralnym .... (dotyczy Engelking i Kowala)

blocked-leming blocked-leming Polityka Obserwuj notkę 3

Kilka miesięcy temu byłem na peronie Centralnego. Na ławeczce siedziała sobie antypolka Engelking-Boni, ta co stwierdziła że śmierć Polaka w czasie wojny to nic takiego ale za to żyda to ho ho. I ta co napisała antypolski paszkwil Dalej była noc czy coś takiego. Siedziała z jakąś inną koszerną i rozmawiały o tej właśnie antypolskiej kłamliwej książce. Engelking nie jest powszechnie znana zatem raczej nie krępowały się w rozmowie. Ja oczywiście ją poznałem po facjacie. Z rozmowy udało mi się usłyszeć jeden frangment: Engelking pytała się o ocenę swojego antypolskiego paszkwila Pawła Kowala. I stwierdziła cytuję "Paweł powiedział że wszystko jest w porządku tylko zwrócił uwagę żebym nie używała stwierdzenia, żeby była to wojna domowa". Krótko mówiąc Kowal popiera narrację żydówki engelking. Przypomniało mi się to jak dziś usłyszałem że będzie kandydował z obozu zdrady i zaprzaństwa (copyright p. Michalkiewicz) czyli PO.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka