bolas1 bolas1
192
BLOG

Jaki piękny zgon

bolas1 bolas1 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Gratuluję Panie Igorze 

Gratuluję Pani Bogno


Jest pięknie ładnie żółto żółto żółto. Acha i jeszcze żółto.

Nie wiem jaki był zamysł tej ,,dobrej zmiany'' ale chyba nie internetowe dzieciobójstwo?

Właśnie zabiliście salon24.

No ale to wasz interes. Nie moje małpy i nie mój cyrk.

Nowy Salon jest teraz bardzo funkcjonalny.

Tych którzy byli tu solą tej ziemi znajduję na ostatnim miejscu jak stare niepotrzebne kapcie rzucone w kąt przedpokoju.


Chciałbym mieć tyle długów ile komentarzy na nowym salonie.


Niestety i dla mnie i dla Was jest odwrotnie.


Dochodzi do tego, że blogerzy kolejnymi notkami komentują notki innych blogerów.

Jak dla mnie mistrzostwo świata.




bolas1
O mnie bolas1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości