bravo01 bravo01
222
BLOG

Maciej Sthur

bravo01 bravo01 Kultura Obserwuj notkę 9

bojkotuje media publiczne, buuuaahaha, ja tego nieudacznika od dawna bojkotuję, jeden jego film widziałem, grał wiejskiego przygłupa, świetnie zagrał, zagrał samego siebie, to była jego rola życia. Teraz jak w tv mignie mi jego twarz to od razu widzę tego przygłupa i odechciewa się oglądać.


Bojkot telewizji publicznej przez POlszewię to dobra rzecz, to jedna z tych rzeczy, które zrobili z wyczuciem. Dość mam oglądania tych zdradzieckich mord, polityków i artystów, tych dennych twórców i pisarzy, reżyserów widzących życie przez szkło napełnione wódką. Jeszcze wybory i o tych typach się zapomni, nawet na chałtury w powiatach nie będą mogli jechać bo kto przyjdzie na ich występy?

bravo01
O mnie bravo01

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura