bronmus bronmus
96
BLOG

- wina wina ..

bronmus bronmus Rozmaitości Obserwuj notkę 16

~~
W niedzielny ranek powiało chłodem
- zrobiłem grzańca - wino wraz z miodem;
do tego nieco przypraw korzennych.

Tenże to napój - dla mnie bezcenny
wypiłem duszkiem, szklanka po szklance.

Nagle telefon - to pewnej Hance
przyszła ochota na fiku - miku ..

A ja, niepewny swoich wyników
w wiadomej sprawie cielesnych uciech,
musiałem zmyślać że w moim bucie
gwóźdź zranił stopę - nie mogę chodzić ..

No, ale Hanka chce wynagrodzić
moje cielesne (również) przygody,
więc sama przyjdzie .. już skrzypią schody.

Ledwo zdążyłem zabandażować
wciąż zdrową stopę. O wilku mowa,
(raczej wilczycy), a ten już czyha ..

Kolejna flaszka - i co? .. i .. kicha!!
~~

bronmus
O mnie bronmus

znudzony emeryt - rok ur. 1945

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości