bronmus bronmus
36
BLOG

(prawie, że ..) narodowe święto!!!

bronmus bronmus Rozmaitości Obserwuj notkę 0

źródło:  

https://www.portalspozywczy.pl/alkohole-uzywki/wiadomosci/13-stycznia-to-dzien-polskiej-wodki-czy-wiesz-o-niej-wszystko,153775.html

Dzień Polskiej Wódki
~~
Trzynastego - piątek - to Dzień Polskiej Wódki;
w tym roku tak wypadło .. Różne zatem skutki
owego skojarzenia tych zdarzeń losowych ..

Ja się tym nie przejmuję i jestem gotowy
na przekór czarnym kotom pójść po zakup owy
(wiem, że zamiast "owy" powinien być "ów"
- lecz tak się rym ułożył - nie żałujmy słów)
- niedaleko ode mnie sklep monopolowy ..

Uczcić zamierzam godnie naszą, polską, własną
miksturę tradycyjną. Nim światła pogasną,
zgasnę i ja zapewne w swojej świadomości

- czy komuś cóś* nie pasi?!! Niech więc sobie pości!!!
~~

bronmus
O mnie bronmus

znudzony emeryt - rok ur. 1945

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości