bronmus bronmus
54
BLOG

- abecedariusz wątpiący ..

bronmus bronmus Rozmaitości Obserwuj notkę 2
o wenie ..

~~
Pierwsze litery kolejnych wersów odzwierciedlają ciąg alfabetyczny (podstawowy) naszego, polskiego abecadła.
~~
Azaliż będę zdolnym cokolwiek tu stworzyć?
Bowiem zbyt łatwym zapewne to nie jest.
Czy zatem napiszę lepiej coś, lub gorzej,
Do mnie już przylgnie ocen waszych rejestr ..

Egipskie ciemności w swoim mózgu widzę,
Formalnie jest prawdą, że ich tu się wstydzę.
Ganić więc mnie będą wierni czytelnicy,
Hurmem i głośno - wszyscy - bez różnicy ..

Iżby już całkiem z wstydu się nie spalić,
Jakiś tekst muszę wydusić tu z siebie,
Który być może mój honor ocali,
Lecz cóż mam począć by sprostać potrzebie? ..

Łatwo nie będzie, to już wam mówiłem,
Mój zasób słowny też niezbyt jest tęgi.
No cóż - artyzmem nigdy nie świeciłem,
Owszem - jam osioł, i to do potęgi ..

Poradźcie zatem, co dalej mi czynić,
Ratunku wołam i o pomoc proszę.
Stawiam w prezencie smakołyków kosze,
Tylko wybaczcie łba mego pustyni ..

Uważnie będę w wasz głos się wsłuchiwał,
Wobec którego coś tam postanowię.
Zatem nie żegnam, lecz nie wiem co zrobię,
Żebym przed wami znów się nie ukrywał ..
~~

bronmus
O mnie bronmus

znudzony emeryt - rok ur. 1945

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości