Z dedykacją dla gwałtownie kurczącego się grona czytelników Gazety Wyborczej
Z dedykacją dla gwałtownie kurczącego się grona czytelników Gazety Wyborczej
carcinka carcinka
453
BLOG

Nacjonalizm jest... jak rasizm :)

carcinka carcinka Polityka Obserwuj notkę 5

  

Nacjonalizm jest...jak rasizm :)

Najprawdziwsze multi-kulti

 

Nacjonalizm jest...jak rasizm :)

Wzorowy uchodźca

 

"My jesteśmy krajem, który jest oparty na wartościach i nie odmawiamy pomocy nikomu. Jeżeli ktoś będzie chciał do nas przyjechać, zwłaszcza, jeżeli jest uchodźcą i ucieka przed wojną, zostanie z całą pewnością przyjęty. Natomiast nie zgadzamy się na to, żeby siłą sprowadzano ludzi do Polski, żeby zmuszano ich do tego, żeby przebywali, bo są wolnymi ludźmi. Mają prawo wybrać miejsce. Jeżeli ktoś wybierze Polskę, to tę pomoc otrzyma."

Prezydent Andrzej Duda

 

Nacjonalizm jest...jak rasizm :)

Dziwne znaki na niebie podczas drogi krzyżowej?

 

Nacjonalizm jest...jak rasizm :)

To ja, nr 15 :) Do Krakowa nie pojechałam, ale filmowałam ŚDM na Ochocie. To mój mały wkład w ŚDM. Ja już będzie film, to może zamieszczę go na S24 - o ile dostanę zgodę, bo to praca zbiorowa.

 

carcinka
O mnie carcinka

Jestem OK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka