Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Effendi Effendi
660
BLOG

Czy Wy Nas macie za durniów, może dla przypomnienia?

Effendi Effendi Polityka Obserwuj notkę 6

A może komuś śni się powtórka z historii?

Czytając pobieżnie banery dzisiejszych mediów po prostu szlag mnie trafia. Niektórzy wprost komunikują, że najlepiej by się stało, gdyby chociaż kula drasnęła samochód czy najlepiej osoby centralne.

Lewactwo zawsze serwilistyczne wobec "matuszki Rasiji"z równym aplauzem przyjęłoby wiadomość o skutecznej serii tak wobec jednego czy drugiego prezydenta. Ba, słuchając Marszałka Komorowskiego rano miałem ochotę przypomnieć mu "że nogi to mu wyrastają z Polski, mimo wszystko", i takie szarpanie po nogawkach Prezydenta Polski po prostu jest NIESMACZNE. Połajanki Gazety Wyborczej, że Kaczyński jednak przesadził jasno pokazują czyje interesy ta gazeta broni w Polsce, i dlaczego są to interesy Putina?

Może idąc drogą OCZYWISTOŚCI ten haniebny serwilizm bierze się  z ochrony własnego interesu, a raczej członków KASTY, którzy swoje dossier w Moskwie mają niezwykle bogate. Bo jak inaczej nazwać połajanki własnego Prezydenta, o to, że śmiał POKAZAĆ światu jakie to PAX MOSKWIANUM może zafundować Putin. Jak śmiał taki Kaczyński denerwować posterunki na rubieżach Świętej Rasiji? 

No, to jak dalej Olin, Kat i Minim będą Premierami, Prezydentami czy  Marszałkami tej biednej naszej Ojczyzny? W samym TVN-ie powiedzieli, słowami SUPERAGENTA, że jednak Oleksy to OLIN, niech agent pociągnie temat, to może się dowiemy kto zacz Kat i Minim?

Cholera, ludzie, towarzysze toć Wam ta nienawiść już instynkt samozachowawczy odbiera. Jeszcze ten Kaczyński jest Prezydentem z Wolnych Wyborów i Wam "kury szczać prowadzać", a nie łajać Prezydenta Rzeczpospolitej. Posiłkując się słowami Naczelnika.

 

 

Komentarze do notki  
  • Effendi

    Jest fatalnie, ale mogło być gorzej - nawet red.Ostrowski który rechocząc w TOK FM postulował wysłanie wojsk na Moskwę, nie wyraził ubolewania, że nikt nie zginął. Nawet prowadząca tą szopkę Paradowska... Przyzwoici ludzie.
    BAJBARS24.11.2008 11:22
    1816921
  • Ciekaw jestem reakcji UE i USA!

    Powtórzę to, co napisałem u Free: ciekaw jestem reakcji UE i USA! Kto ich przekona do swoich racji? Komu uwierzą: prezydentom Polski i Gruzji czy Rosji i Osetii Płd. wraz agenturą wpływu wśród polskojęzycznych polityków i funkcjonariuszy mediów? Pozdrawiam
    STEF 124.11.2008 11:32
    1544022
  • Bajbars,

    mimo, że powinienem się już oswoić z tymi "medialnymi bluzgami w Polskę", to taki Osiecki jest jednak taką KROPLĄ, co powoduje we mnie, że się gotuję. Ot taka medialna WESZ.
    EFFENDI24.11.2008 11:37
    1002891
  • Witam Stef.

    Masz rację, co do USA. Jeszcze, do stycznia 2009 roku możemy być pewni, że jakoś wyrażą ubolewanie. Natomiast ze strony UE oraz Barackowych USA zapomnij. Ciężkie czasy idą na Polskę, a kryzys ekonomiczny nie musi być tym najgorszym. Pozdrowienia, dla Pieśniarki również.
    EFFENDI24.11.2008 11:42
    1002891
  • Effendi

    Najbardziej wkurzające jest to że rozważa się czy była to prowokacja ze strony Saakaszwilego a nikt nawet słowem nie wspomni że rosyjscy żołnierze znajdują się na terenie na którym zgodnie z porozumieniem Sarkozy-Miedwiediew być ich nie powinno.
    KUNIGAS1724.11.2008 11:46
    271413
  • Kunigas,

    otóż to. To jest "patriotyzm a rebours". Nakrzyczeć na Polskiego Prezydenta, że w "szkodę polazł" to jest SZTUKA. Miłość do Putina jest WSZECHOGARNIAJĄCA. Patrz taki Pan Komorowski, ile w nim "pochylenia się" nad interesami Moskwy, tylko dlaczego jest Marszałkiem Rzeczpospolitej?
    EFFENDI24.11.2008 11:53
    1002891
  • Marylu,

    u Ciebie następna SETKA pęknie (czternasta). Idę zobaczyć do Ciebie, co w świecie i Kraju. Pozdrowienia.
    EFFENDI24.11.2008 12:08
    1002891
  • Effendi

    Bracie. Mnie już szlag nie trafia. Uodporniłem się. Zadziałał instynkt chroniący układ nerwowy i zdrowie psychiczne. Pomogły, mielone na okrągło, "irasiad" i "borubar". L.Kaczyński chyba też się uodpornił. Tak jak Regan, który bardziej obawiał się, jak o nim w prasie pisano dobrze, niż jak pisano tendencyjne źle. Pozdrawiam.
    GEMBA24.11.2008 12:46
    192504
  • Macieju,

    Ty masz rację. Jak GW zaczęła dobrze pisać, to był błąd w sprawach ukraińskich. Coś jest na rzeczy. Ale taki Osiecki czy Chruszcz jeden może mimo wszystko dużo zdrowia zabrać.
    EFFENDI24.11.2008 12:58
    1002891
  • Effendi

    "otóż to. To jest "patriotyzm a rebours". Nakrzyczeć na Polskiego Prezydenta, że w "szkodę polazł" to jest SZTUKA. Miłość do Putina jest WSZECHOGARNIAJĄCA. Patrz taki Pan Komorowski, ile w nim "pochylenia się" nad interesami Moskwy, tylko dlaczego jest Marszałkiem Rzeczpospolitej?" A pamiętasz jak Ferdynanda zabili? Nie Kiepskiego, tego z Austro-Węgier.To doprowadziło do wojny światowej, która przyniosła kilkadziesiąt milionów ofiar. Czy patriotą jest ten, kto przyklaskuje niebezpiecznemu awanturnikowi czy ten, kto troszczy się o los narodu?
    PANDADA24.11.2008 13:12
    5914765
  • Pandado,

    los Polaków jest cholernie zależny od Wolnej Gruzji. Nie będzie dywersyfikacji gazu i ropy w Polsce bez Wolnej Gruzji. Bez tego nasza "wolność" jest umowna, jak tego nie wiesz, to widocznie tak chcesz. Kaczyński z Sakaszwilim pokazali rosyjskie "dotrzymywanie słowa". Nawet Europa się "pochyliła" nad incydentem. A Ty używasz lekceważących słów mówiąc o Prezydencie Polski. Wiesz co, Pandada, blisko mnie jest kurnik, może przyjdziesz i ... Ty wiesz co.
    EFFENDI24.11.2008 13:23
    1002891
  • Krysiu,

    zastanawiam się, gdzie oni mogą się zatrzymać. Na ile stać takiego Komorowskiego? Czy w ogóle są granice przyzwoitości. Myślę, że to wymienione przez Ciebie towarzystwo w zaprzaństwie pójdzie na całość. Tylko ilu bogu ducha winnych Lemingów da się na to złapać. To jest problem.
    EFFENDI24.11.2008 13:30
    1002891
  • Effendi

    Wolnej Gruzji zagraża awanturujący się Saakaszwili. Trzeba przestać wspierać tego niebezpiecznego idiotę, który wykorzystuje Kaczyńskiego i sprawę Osetii dla wzmacniania swojej pozycji politycznej. Przypomnę, że Saakaszwili wcześniej był w obozie Szewardnadzego a nie obozie prozachodnim, że nie jest demokratą, co udowodnił siłową interwencją ws. nieprzychylnych mediów, że to on zaatakował Osetię po kilkunastu latach zawieszenia broni. Natomiast uniezależnienie się od rosyjskich dostaw należy załatwiać i poprzez dywersyfikację i zwiększanie energetycznej solidarności w UE. Saakaszwili z boku może wyglądać na agenta Kremla.
    PANDADA24.11.2008 13:41
    5914765
  • Pandada,

    Twoja diagnoza jest porażająca. Z iście proletariackim przytupem z NIE. A na gorączkę najlepiej do pieca na trzy pacierze... . Tfu, trzy razy odśpiewać Międzynarodówkę. A tego Saakashwillego to Ty rozgryzłeś, że ho. Pozdrawiam.
    EFFENDI24.11.2008 13:55
    1002891
  • Effendi

    Mnie tam Osieckie ani Chruszcze nie ruszają.Chociaż u Osieckiego nie mam zamiaru już nigdy komentować. Ale taki Komorowski - to niestety trzecia osoba w państwie.
    UFKA24.11.2008 13:57
    132942888
  • Effendi

    a tak merytorycznie masz jakieś "ale"?
    PANDADA24.11.2008 14:01
    5914765
  • Ufko,

    ten Komorowski, to ponoć nawet Druga Persona w Kraju. Pewnie dlatego, taki niepocieszony, że tylko postraszyli. Co tam, Tobie rosyjscy pogranicznicy niegroźni. Ale w świat poszedł komunikat odpowiedni. Nawet UE się zasmuciła. Pozdrawiam.
    EFFENDI24.11.2008 14:01
    1002891
  • Pandado,

    a może jestem w Polsce, i może mi się nie podobać, że dla gierek partyjnych "obsobacza" się Prezydenta Polski. Ba, jawnie Polską Rację Stanu największe "polskie" (cha, cha) media krytykują a putinowską zgraję bronią. Takie tam mam "wąty". Ciebie, oczywiście dobro całej Europy obchodzi, ja zaś swój zaścianek chcę bronić. I co nie pozwolisz? Jak widzisz dzisiaj świat komentuje ten incydent, i bynajmniej ważniejszym jest to, że po Gruzji nie można swobodnie jeździć, gdyż hordy Putina na to nie pozwalają. Było nie było mieli się wycofać. To tak merytorycznie. Pozdrawiam.
    EFFENDI24.11.2008 14:07
    1002891
  • Effendi.

    Napisałeś "Ale taki Osiecki (...) może (...) dużo zdrowia zabrać." Poczytałem Osieckiego. To chory człowiek, to jemu ktoś zdrowie zabrał. Należy współczuć. Prawdopodobnie zwolennik teorii, że lądowanie amerykanów na Księżycu było mistyfikacją, a zamachu na WTC dokonało CIA. Pozdrawiam.
    GEMBA24.11.2008 14:16
    192504
  • Gembo,

    Bracie, na taki szwank nie chciałem Cię wystawiać. W stosunku do Osieckiego stosuję metodę jak z GW. Nie czytam, tylko polemiki. Chyba, że temat na tyle poważny, że trzeba do źródła (tfu, ścieku chciałem powiedzieć) sięgnąć. TVN też sporadycznie zaszczycam swoją uwagą, szkoda czasu. Pozdrawiam.
    EFFENDI24.11.2008 14:26
    1002891
  • Effendi

    Co prawda Kaczyński uważa, że Gruzja leży w środkowej Europie, ale wg mnie to daleki i niezbyt istotny dla Polski kraj. Dużo ważniejsze są Niemcy, Francja i ... Rosja. Nie uważam, aby obecna krytyka prezydenta wiązała się z walką polityczną w Polsce. Kaczyński jest zaślepiony rusofobią i pomija oczywiste fakty, świadczące o tym, że Saakaszwili w imię własnych interesów, nieodpowiedzialnymi akcjami, naraża bezpieczeństwo Gruzji i Europy oraz wzmacnia pozycję putinowców w Rosji. Kaczyńskiemu brak jakiejkolwiek rozwagi i odpowiedzialności za sytuację międzynarodową Polski. Lekkomyślne i agresywne słowa wymierzone w Rosję nikomu nie pomogą poza samym Kaczyńskim, któremu zapewne trochę słupki urosną.
    PANDADA24.11.2008 14:39
    5914765
  • "nikt nawet słowem nie wspomni że rosyjscy żołnierze znajdują si

    ;napisał Kunigas. W tym zalewie bzdur i podłości warto zauważyc, chyba jedyną wypowiedz dziennikarza, który nie dość, że to zauważył, ale jeszcze dodał mimo protestów kolegi, że tylko to się liczy. Był to Jacek Pałasiński z TVN24
    BAJBARS24.11.2008 14:45
    1816921
  • Bajbars,

    Pan Pałasiński listkiem figowym TVN24? To ciekawe.
    EFFENDI24.11.2008 15:08
    1002891
  • Pandada,

    a Tobie oczywiście odpowiada, jak taki Miller (korzystający wprost z pieniędzy moskiewskich)obraża Prezydenta Polski tekstami o "małym piromanie". Prawda, jakie to oczywiste, że taki Oleksy czy taki Miller "dają głos". Wot kriemlowskie sabaki.
    EFFENDI24.11.2008 15:11
    1002891
  • Effendi

    Kaczyński na "obraźliwe" słowa sobie zasłużył. Polska to nie zabawka, pokój to nie tylko miejsce, gdzie w miłym towarzystwie popija się gruzińskie wina. Prezydent reprezentuje Polskę. Jeśli reprezentuje źle, szkodzi jej, a wtedy zasługuje nie tylko na nieprzychylne opinie, a w ostateczności na trybunał stanu.
    PANDADA24.11.2008 15:20
    5914765
  • >pandada

    Prezydent reprezentuje Polskę. Jeśli reprezentuje źle, szkodzi jej, a wtedy zasługuje nie tylko na nieprzychylne opinie, a w ostateczności na trybunał stanu. -a może od razu trybunał w Moskwie, tak jak dawniej bywało? Wy komuniści znani jesteście z tego, że ciągnie was na wschód i innych chcecie za sobą pociągnąć.
    BRAVOR24.11.2008 15:28
    89438
  • bravo

    Najdalej na wschód byłem w Krakowie, a dzisiejsza Rosja mi się nie podoba (brak demokracji, pluralizmu, niesamowicie rozwarstwione społeczeństwo, militaryzm, żenujaca kultura masowa itd.).
    PANDADA24.11.2008 16:12
    5914765
  • bravo

    walnąłem z tym Krakowem... Na Podlasiu i Mazurach przecież byłem. Jakoś dziwnie skoncentrowałem się na kierunku ukraińskim.
    PANDADA24.11.2008 16:20
    5914765
  • Pandada,

    jeszcze jeden, moskofil dał głos. Wałęsa się odezwał, czemu prawie tak samo jak Oleksy,Miller czy Komorowski? Coś pachnie tu jedną chorągwią, tą spod znaku Targowicy. Pandada daj spokój, chcesz nas przekonać, że ta miłość z Twojej strony to taka "platoniczna". Wiesz, ja tam traktuję Cię jak poważnego faceta i w dyrdymały o platonicznej miłości do komuchów z Twojej strony NIE WIERZĘ. Czyli - masz interes w Twej skłonności. Nie, nie chcę znać szczegółów. Te klimaty NIE odpowiadają Ci, no cóż każdy ma prawo do doboru towarzystwa, chyba, że jest w celi. Pozdrawiam.
    EFFENDI24.11.2008 16:51
    1002891
  • Bravo,

    najwyraźniej nawiązałeś do towarzysza Bieruta, co to się bidula "przeziębiła" w Moskwie, podczas "przyjacielskiej" wizyty. Tak, Pandada z tą miłością do periodyków niejakiego Urbana pewnie na ten temat wie dużo więcej niż my. To czuć, że gradient kremlowskiego zapachu skierowany jest od nas, nie do nas. Pozdrawiam.
    EFFENDI24.11.2008 16:57
    1002891
  • Effendi

    Sam się dziwie, jednak ten facet już któryś raz. wyrażnie odbija od reszty. Z tym listkiem masz 100 proc racji. Pałasiński jest starszy, nie terkocze jak maszynka i jest prawdziwym dziennikarzem, czującyn newsa. Np jako jedyny zauważył wystąpienie Putina w Brukseli (jeszcze prezydenta) zapowiadające aneksję Ukrainy i zrobienie "porządków" w krajach bliskiej zagranicy, Trzymają go chyba na użytek emerytów...a młodych, wykształconych i tak nie zdeprawuje, bo kto by słuchał dziada.
    BAJBARS24.11.2008 17:35
    1816921
  • Bajbars,

    wiem, że długo był w Rzymie. Wiem, że nie jest "pistoletowym funkcjonariuszem medialnym", ale wiem również, że jest w TVN-ie. Dobra, ok, spróbuję mu się przyjrzeć UCZCIWIE. Pozdrawiam.
    EFFENDI24.11.2008 18:06
    1002891
  • Effendi

    Paranoicy też uważają, że wszyscy, którzy uważają, że np. psy nie zostały podrzucone przez ufoludy, żeby nas inwigilować, są członkami spisku. Działanie Kaczyńskiego jest bez sensu. Poza zaognianiem stosunków Polski z Rosją i wzmacnianiu pozycji awanturnika Saakaszwiliego w Gruzji - niczemu nie służy. --- Z tą miłością do komuchów to mam problem, bo nie wiem o kogo ci chodzi.
    PANDADA24.11.2008 18:15
    5914765
  • Pandada,

    a naprawdę nie czujesz, że Rosja jest naszym WROGIEM, i to nie z naszej winy. (Fakt, jako jedyni w historii zdobyliśmy i przez DWA lata utrzymaliśmy Kreml w naszych łapach, ale to było DAWNO). Fakt "łaszenia się " do wroga jest moralnie WSTRĘTNYM i nagannym. Co do Twojej miłości do komuchów, to URBAN jest ewidentnym przykładem. Jako niezrzeszony TOWARZYSZ, był ich najskuteczniejszym CZŁONKIEM.
    EFFENDI24.11.2008 18:32
    1002891
  • Effendi,

    zgadzam się w całej rozciągłości.
    SOWINIEC24.11.2008 18:38
    1840153923
  • Effendi

    Rosja nie jest wrogiem Polski. Putin i Kaczyńscy chcą, żeby Polska była wrogiem Rosji. To wzmacnia ich pozycje we własnych krajach. Ale tak być nie musi i póki co jednak Rosja jest dla Polski ważnym partnerem gospodarczym. Jak niby objawia się to, że Rosja jest wrogiem Polski poza pitoleniem na szczytach władzy?
    PANDADA24.11.2008 19:39
    5914765
  • Pandada

    Nie martw się, Tradycyjna przyjażń polsko - ruska zwycięży, Tym razem nasza kolej rozebrać co tam po nich zostanie. Chętni są i na szczęście znacznie od Rosji mocniejsi,
    BAJBARS24.11.2008 19:44

Effendi
O mnie Effendi

Za Wandeę !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka