CyprianPolak CyprianPolak
336
BLOG

Ukryty tekst z S24 (Żyd uderzył żyda w twarz)

CyprianPolak CyprianPolak Polityka Obserwuj notkę 4

korekta: ukryty

 

No masz. Napisałem głównie dla Salonowiczów, a tu usuwają. (okazało się, że tylko ukrywają)

Nie miałem ochoty pisać a zrobiłem to, poświęciłem się pro publico bono, by tak zwani prawicowi blogerzy (a de facto o poglądach centrowych) wiedzieli jak pisać, a tu..

 

Tekst jest dostępny tutaj:

http://cyprianpolak.blogspot.com/2014/07/zyd-uderzy-zyda-w-twarz.html

I tutaj:

http://cyprianpolak.neon24.pl/post/111399,zyd-uderzyl-zyda-w-twarz

 

Na Ne z komentarzami. Dośc mocno niektórym podstawionym się nie spodobał, a nawet znalazła się groźba za to pisanie.

(Nie miałem włączonych ustawień  -ukryte teksty - i pokazywało mi że po prostu tekstu nie ma. Jak zresztą najczęściej w przypadku moich , niektórych (nielicznych na szczęście) tekstów bywało - nie były ukrywane, a usuwane)

Damy radę,panie pułkowniku! Scenariusz filmu o Powstaniu Warszawskim Publikatornia.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka