Daani Daani
331
BLOG

Koronawirus- skad? Uwaga na klimatyzacje, drony I scieki w Wisle

Daani Daani Technologie Obserwuj notkę 30

   Olsnienie skoro swit: klimatyzacje w biurach, restauracjach,roznych instytucjach.Przeciez tam krazy stale to samo powietrze.

Nabawilam sie tu (UK) allergii na rozne czynniki, czego nie mialam w Polsce ( troche moze na kurz- katar I kichanie).I wiem, ze w zadnych ich biurach nie moglabym zbyt dlugo przebywac( sale z wieloma biurkami pod oswietleniem jarzeniowkami ze szczelna klimatyzacja.,wysokie temperatury+23 lub wiecej).Ja sie tam po prostu dusze, kicham, ocieram lzy,lapie powietrze

jak karp w wannie przed Wigilia I uciekam czym predzej.

Specjalisci od klimatyzacji moze wyjasnia, czy to prawda, ze w obiegu jest w wiekszosci stale to samo powietrze? W samolotach nie ma otwartych wywietrznikow przeciez.Jestem laikiem, dlatego pytam, czy moja teza jest wlasciwa?

     Wiem, jak ja reaguje na to powietrze.Tak samo w autobusach dalekobieznych nie ma okien, a w zwyklych stoje przy drzwiach.

    Ludzie, przy wlaczonej klimatyzacji, moga oddychac stale  zarazonym powietrzem.To by moglo tlumaczyc potworna skale zarazen w cieplych krajach: w Italii, Hiszpanii I we Francji.

Drony lataja swobodnie do 3000 m.Jak z granicami I radarami?

https://www.salon24.pl/u/daani/1084835,coronawirusy-a-drony-do-3-km-bezzalogowce-moga-latac

....

Finowie badaja wody gruntowe na ob.,zarazy.I nie wstawiaja swiatu, ze  od wrzesnia( dwa razy zwiekszyli w Polsce liczbe testow), potwornie wzrosla liczba zakazen.

https://koronawirusunas.pl

Bardzo wazna str.

Wpisow, poki co, nie bylo- sprawdzilam sama.Jest nawet gorzej z zagrozeniem ze str klimatyzowanych pomieszczen:

https://www.google.com/amp/s/portal.abczdrowie.pl/sekrety-klimatyzacji-sprawdz-jak-naprawde-wplywa-na-nasze-zdrowie%3famp=1

"/.../Jeśli klimatyzator nie jest regularnie czyszczony, mogą w nim rozwinąć się niebezpieczne dla naszego zdrowia bakterie orazgrzyby . Chłodne powietrze, które z niemałym impetem wydostaje się ze sprzętu, roznosi po całym pomieszczeniu drobnoustroje.

    Pracownicy zaś nieustannie wdychają takie zanieczyszczone powietrze – dodajmy, że znajdują się oni w zamkniętym pomieszczeniu, w którym dodatkowo krążyć mogą opary z różnych sprzętów i środków chemicznych (np. lakierów i farb), kurz, a także zarazki, które przynoszą pracownicy./.../"



Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie