Andrzej Dąbrówka Andrzej Dąbrówka
1026
BLOG

Wychodzę Mamo

Andrzej Dąbrówka Andrzej Dąbrówka Rozmaitości Obserwuj notkę 24


Biegałem w miejscu

skakałem w kółko

nudziłem się fikałem

 

męczyłem mamę

 

Wiem co zrobię

 

mamo wychodzę

niech teraz się

mną zajmie Tata


© A. Dąbrówka2012 zdjęcia z 26 kwietnia 2012

Potrzebna czcionka Hurry Up

 

Wpisy na tym blogu ukazują się wyłącznie na portalu Salon24 i w tym jednym miejscu,

nie udostępniam ich w żadnym LC, ani ich nigdzie nie powtarzam

Zobacz galerię zdjęć:

Staram się robić tylko to, czego nikt inny nie potrafi, a ktoś powinien. Ten blog jest zakończony. Powody są podane w komentarzach do ostatniej notki, ukrytej przez Administrację. Od 6 sierpnia 2012 działa nowy blog w innym miejscu. .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości