dedukcja dedukcja
356
BLOG

Ach co to był za lot?

dedukcja dedukcja Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Gratulacje dla naszego mistrza, po ponad czterdziestu latach znowu mamy złoty medal w skokach dla Polski na Igrzyskach Olimpijskich. Cieszymy się wszyscy z tego sukcesu, jednak moja radość jest niepełna, mam trudności z określeniem charakteru lotu naszwego złotego medalisty. Bo niby nasi olimpijczycy zostali wysłani na igrzyska w Soczi przez Ministerstwo Sportu, działające z ramienia naszego rządu, a więc przez  instytucje cywilne, ale z drugiej strony Kamil Stoch występował pod godłem sił powietrznych i na oznakowania zgodę wydało MON. Tutaj więc rodzą się wątpliwości czy jego lot po złoto był lotem cywilnym czy wojskowym. Zwracam się więc z gorącą prośbą do wszystkich blogerów, szczególnie zaś do tych którzy potrafią zmienić charakter lotu podczas jego trwania o wyjaśnienie trapiących mnie wątpliwości. Za wszystkie logiczne i merytoryczne wyjaśnienia z góry dziękuję.     

dedukcja
O mnie dedukcja

Jestem wszędzie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości