Wojtek Wojtek
127
BLOG

Napad na parkujący samochód !

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 0

W mediach pojawiła się informacja, że w okolicach Piły ktoś montuje specjalnie przygotowane ostrza do przebijania opon przejeżdżających samochodów...


image

http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-ktos-zastawia-profesjonalne-pulapki-na-kierowcow,nId,2439136


Jak widać, jest to profesjonalnie dopracowane narzędzie, trwale montowane w jezdnię w taki sposób, aby przy próbie wyjaśnienia przyczyny wypadku uznać fakt przypadkowego uszkodzenia opony.

Tu chciałbym dodać od siebie, że Piła nie jest jedynym obszarem takich pułapek. Sam znalazłem na chodniku, na którym też parkują samochody, specjalnie wyprofilowany, solidny gwóźdź w celu przebicia opony samochodu wjeżdżającego na wolne miejsce do zaparkowania lub też przypadkowo znalazłem gwóźdź pierwotnie ustawiony tak, aby doszło do przebicia opony samochodu ruszającego z parkingu, ale kierowca ruszył w kierunku przeciwnym względem zastawionej pułapki.

Osobom zainteresowanym dopowiem, że taki gwóźdź znalazłem na chodniku wąskiej ulicy Ulanowskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Sępią we Wrocławiu...

Ktoś ma jakąś osobistą zadrę, bo inni mają samochody, a jemu pozostały już tylko wyprofilowane gwoździe...


image

jedna z możliwości wykorzystania gwoździa w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem, foto ilustracyjne http://img.joemonster.org/mg/albums/new/080505plm/gwozdz.jpg 



image

Taka ingerencja także jest możliwa..., foto ilustracyjne http://humorek.com.pl/upload/images/medium/2014/11/gwozdz_w_stopie_2014-11-07_10-28-00.jpg


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka