Wojtek Wojtek
55
BLOG

Warto spróbować...

Wojtek Wojtek Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Muzyka jest takim czymś, co wypełnia nasze otoczenie.

Tu chciałbym przypomnieć o koncercie chóru Harmonia-Sygnał, który odbędzie się już za kilka dni we Wrocławiu.


Okres przed świętem Wielkiej Nocy jest czasem przeznaczonym na zastanowienie się nad sensem życia, jest także wskazaniem  - jak w życiu postępować, aby nie zostać skazanym na wieczne potępienie... Zamieszczam tutaj jedną z pieśni związanych z okresem wielkopostnym i zapraszam na koncert chóru Harmonia-Sygnał, który odbędzie się we Wrocławiu w dniu 5 kwietnia 2019 roku - szczegóły:

http://d-z.cba.pl/2019/03/31/warto-sprobowac/





Chrześcijaństwo jest czymś więcej, niż celebra. Jest to filozofia życia, jest to wskazanie, jak rozpoznać dobro od zła i jak należy postępować w życiu... Tylko, czy chrześcijaństwo jest przedsiębiorstwem nastawionym na zysk ?




Po tej krótkiej katechezie zapraszam na moją witrynę -

http://d-z.cba.pl/2019/03/31/warto-sprobowac/

Zamiar ten realizuję od dłuższego czasu. Salon24 był dla mnie ważniejszy, ale ostatnie zmiany przekonały mnie ostatecznie do zmiany platformy. Będę tu jeszcze jakiś czas, ale będzie to znacznie krócej, aniżeli planowałem. Myślę, że nie pozostanę tam sam ze sobą...


image



Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura