Don Paolo
Don Paolo
Don Paolo Don Paolo
405
BLOG

Planeta Piekło

Don Paolo Don Paolo Rozmaitości Obserwuj notkę 20

 

Pamiętam tylko kilka zdarzeń.
Urywki, jak ze snów...
Woda, piękna czysta, błękitna... W niej się kąpałem a towarzyszyły mi miłe, uśmiechnięte stworzenia, coś jakby delfiny ale o bardziej ludzkich twarzach.

Potem przypominam sobie lądowanie statków.
Było ich mnóstwo, świeciły błękitną poświatą i czułem ogromną radość widząc je.
Czułem, wiedziałem wręcz ze to moi lądują i że być może zabiorą mnie tam gdzie zawsze chciałem być.

Trzecie wspomnienie to wygląd całej mojej planety, pięknej, pokrytej milionami wysp i małych kontynentów, wszystkich skupionych na północnej półkuli.
I dyskusja w tle, to moi rozmawiali o zasiedlaniu kolejnych wysp i o problemach z tym związanych.

Od zawsze wiedziałem ze jestem inny i nijak do was nie pasuję.
Przez całe lata przyglądałem się wam i im bardziej patrzyłem tym bardziej byłem zdziwiony.
Ponoć postępujecie według jakiś zasad i ich przestrzegacie a jeśli nie chcecie ich przestrzegać, to macie wolna wolę i możecie owe zasady łamać wedle uznania.

Postanowiłem spróbować tej metody.
Zacząłem uczyć się waszych sztuk wojennych aby umieć zabijać tak jak wy.
Szło mi dobrze i faktycznie zabijanie was sprawiało mi i sprawia przyjemność.
Mnożycie się jak robactwo, i im więcej was, tym gorzej jest na tej planecie, więc eksterminacja was jest zajęciem pożytecznym i miłym mojemu sercu.

Jako ze wyczytałem 10 przykazań i 7 grzechów głównych, postanowiłem za waszym przykładem złamać je wszystkie.
Kradłem, mordowałem, zdradzałem, pożądałem żony bliźniego swego, obżerałem się i upijałem.
Znudziło mnie to.

Dla odmiany spróbowałem was kochać i być czystego ducha.

To dopiero była porażka!

Nie potraficie odwzajemnić miłości.
Miłość i delikatność wedle was to słabość którą należy bezwzględnie wykorzystać a kochającego zniszczyć i zmieść ze swojego życia!

Ponoć ukoronowaniem miłości łączącej dwoje ludzi jest akt seksualny.
No chyba w waszych chorych snach!
Nigdy nic obrzydliwszego nie widziałem!
To wręcz kwintesencja waszego zbydlęcenia i być może dlatego tak sie tym fascynujecie!
Lejące się lubricato, krew, mocz, kał, sperma...ohyda!

Sam juz nie wiem z jakich zakamarków i czeluści piekielnych żeście wychynęli po to splugawić jedyny świat jaki macie i do czego jest to wam potrzebne.

Nie wiem kto i po co mnie tu wysłał, niewiele pamiętam.
Byc może mam wiedzieć jak nie należy postępować, a może tam skąd jestem zrobiłem cos złego i wysłano mnie tu za karę?

Dziś wiem tylko jedno.
Nie chcę być taki jak wy, brzydzę się wami i tym co robicie.
Życzę wam wszystkim rychłej śmierci, może ona jako jedyna da wam ukojenie i spokój waszym skołatanym sercom.

Nie pozdrawiam was bo i po co?

Don Paolo
O mnie Don Paolo

Jestem nietolerancyjnym, moherowym homofobem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości