DotCa DotCa
152
BLOG

W Ontario dalsze kroki w kierunku nacisku na niezaszczepionych.

DotCa DotCa Polityka Obserwuj notkę 5

Pisze to po prostu tak dla informacji zeby ludzie czytający mojego bloga mogli zobaczyć i dowiedzieć się jak to się rozwija niewinnie ale we "właściwym" kierunku. Tym samym dostarczam odpowiedzi tym którzy pytali mnie dlaczego sie zaszczepiłem. Cześć odpowiedzi na pytanie dlaczego jest w tym ze ja przewidziałem kolej rzeczy która sie własnie odbywa, ale miałem tez inne dodatkowe powody.

We wczorajszej notce tutaj:  https://www.salon24.pl/u/dotca/1157203,w-ontario-mamy-pierwszy-krok-restrykcji-dla-anty-szczepionkowcow pokazalem tzw decision tree odnośnie samoizolacji w przypadku osób zaszczepionych i nie zaszczepionych wydane przez Rzad Ontario, nie martwcie sie do was tez takie moze przyjsc jak nie z Kanady to z UK, lub Niemiec, bo to sie bedzie rozlewało..

Nie  jestem pewien czy ma to związek jedno z drugim ale sporadycznie docierające do mnie wieści ostatnio sa takie ze petla bedzie sie raczej dalej zaciskać, wiec:

1. Niezaszczepionym studentom jest zabroniony wstęp na teren niektórych Uniwersytetów.

2. Znam już kilka przykładów prywatnych firm gdzie w nagrodę za to ze pracownik (z tasmy) pójdzie się zaszczepić może do pracy nie przychodzić przez 3 dni, w pełni płacone.

Zobaczymy co pokarze nowy tydzień tym bardziej ze u nas drgnęło w zakażeniach w kierunku do gory.

DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka