Dziadek Wnuka Dziadek Wnuka
1025
BLOG

Czemu służy konflikt Morawieckiego z Ziobrą?

Dziadek Wnuka Dziadek Wnuka Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Wyszedłem ze szpitala, trochę zmęczony a trochę smutny. Skutki wieku. I pojawił się smutek. A tak zupełnie szczere, to martwi mnie sytuacja rządu i PiS. Po okresie hurraoptymizmu przychodzi czas coraz większych konfliktów i coraz większych rozczarowań. Jedynym plusem aktualnego rozdania jest dobra koniunktura gospodarcza. Dobrze, bo głodny lud natychmiast wychodzi na ulice. Ale poza tym widzę sporo powodów do zmartwień. 

Leżąc w szpitalu mogłem sporo czytać, chociaż zupełnie byłem pozbawiony możliwości pisania. I obserwowałem wręcz ze strachem sytuację wokół naszego narodowego ubezpieczyciela, PZU. Dlaczego rząd pozwala, żeby ten konflikt był rozgrywany w taki publiczny sposób to nie wiem. No po prostu nie jestem w stanie zrozumieć. Po pierwsze i najważniejsze szkodzi to tej firmie, szkodzi zaufaniu do niej. Po drugie, nie mniej ważne, pokazuje jacy jesteśmy skonfliktowani wewnątrz. PiS nie jest monolitem - odczytuje przeciętny wyborca. Zamiast siły tytanu mamy tytanów konfliktu. 

Niepokoją mnie też podłe plotki wokół osoby odwołanego prezesa. Nie mnie zaglądać mu do alkowy, nie mnie oceniać jego zwolnienia lekarskiego od własnej matki. To sprawa jego. Natomiast musi pan były prezes zdawać sobie sprawę z tego, że złośliwi i wygłodniali dziennikarze z Czos... przepraszam, z Czerskiej, będą rzucali się na niego jak na padlinę. Do czego zmierzam? Do lawiny kamyczków. 

Te sprawy są może drobne, może niewiele znaczące. Ale drodzy PiSowscy przyjaciele. Któryś kamyczek uruchomi lawinę i zamiast dobrej zmiany będzie po prostu zmiana Was. 

Dziadunio

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka