ElEngineer ElEngineer
79
BLOG

Initial Commit

ElEngineer ElEngineer Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Dobry dzień.

Krótko i węzłowato: wykształcenie ścisłe i inżynierska osobowość sprawiają, iż postrzegam otaczającą rzeczywistość przez pryzmat systemów i układów w niej obecnych. Może zbyt duża wiara w możliwość poprawienia świata pcha mnie w stronę eksperymentów myślowych z gatunku: "Co by tu jeszcze ulepszyć". Jednoczesna fascynacja naukami naturalnymi pokazuje mi, że rozwiązanie, które staramy się wymyślić czeka na nas nieraz prawie gotowe, tyle że w innej dziedzinie.

Z tej zbieraniny rodzą się nierzadko pomysły, które uważam za warte tego, aby się nimi podzielić. Jestem przekonany, że tzw. debata publiczna, choć pełna ostatnimi czasy treści raczej emocjonalnych niż merytorycznych, jest nadal najlepszym miejscem wykuwania i odsiewania idei, które chcielibyśmy implementować w społeczeństwie i gospodarce.


Blog ten, jest miejscem gdzie rzeczone idee będę wystawiał od czasu do czasu na , nie śmiem wątpić, konstruktywną krytykę.


Z aspektów praktycznych:

Piszę pod pseudonimem nie dlatego żebym uważał że daje mi to możliwość schowania się, ale gdyż usunięcie informacji o autorze utrudnia niewnoszące nic ataki ad personam.

W niespodziewanym przypadku gdybyś się ze mną drogi czytelniku zgodził, i zechciał mi to zakomunikować, proszę o konstruktywną krytykę zamiast łapek w górę, To co prezentuje nie będzie nic warte jeśli nie okaże się zdolne do obrony w obliczu trudnych pytań wskazujących słabości w proponowanym rozwiązaniu / przeprowadzonym rozumowaniu

Łez padół, na którym przyszło nam egzystować jest miejscem niesłychanie skomplikowanym, i na potrzeby trzymania objętości wpisów w strawnym limicie będę czynił pewne założenia, które postaram się wymienić na początku wpisu.


Do zobaczenia za jakiś czas przy okazji pierwszego porządniejszego wpisu, który już powstaje.

Wracam do klawiatury

Lx


[EDIT]: postaram się uwinąć do końca tygodnia z pierwszym wpisem.
Proszę o sugestie czy zależy Ci czytelniku na linkowaniu źródeł o które się oparłem?
Czy ma to znaczenie dla Twojego spokoju ducha, iż szansa że szerzę jakowąś dezinformację jest mniejsza?


ElEngineer
O mnie ElEngineer

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości