Emacton Emacton
74
BLOG

Po co to?

Emacton Emacton Polityka Obserwuj notkę 0

Wchodzę w Internet, czytam różnego typu artykuły, z róźnych źródeł, z różnych dziedzin, korzystam z różnych portali społecznościowych i nagle zderzam się z dziwnym niepokojącym zjawiskiem - ludzkość w wyrazach zawierających zbitkę liter po stosuje wielkie, właśnie te dwie litery.

Szukałem sensu takich zachowań, z domysłem, że za pomocą takich zabiegów rząd zostani obalony czy coś podobnego, jednak zwykle miałem wrażenie, że zbitki takiej używa się w przypadku tematów związanych z polityką, głównie z walką pisowsko-platformianą, aż tu nagle pewnego dnia na twitterze widzę taką oto, no właśnie...

https://twitter.com/twitkcg/status/507238502786818049

 

Mógłby mi ktoś łaskawie wytłumaczyć o co chodzi z taką zbitką, po (albo inaczej PO) co ona jest?

 

 

 

  

Emacton
O mnie Emacton

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka