Marta Magdalena Marta Magdalena
312
BLOG

Rusza telefoniczna akcja konsultantów infolinii 989

Marta Magdalena Marta Magdalena Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Ważne! Konsultant infolinii 989 zadzwoni do Ciebie z numeru + 48 22 165 51 55.


Do mnie już zadzwonił. To znaczy do mojej mamy, ale na mój numer telefonu.

Miły był, więc go nie zrugałam, ale uprzejmie poprosiłam, aby wpisał do systemu, żeby nas więcej nie niepokoić.

O morskich świnkach nie wspomniałam, a żałuję...


Do działu: Rozmaitości > Koronawirus


Podobno o człowieku świadczy to, kto się boi jego pytań i komentarzy. Moich pytań i komentarzy boją się (chronologicznie): * Stary * Renata Rudecka-Kalinowska * Novalijka * Francis.de * trust and control * Starosta Melsztyński * slej2 * dziennikarzobywatelski * fgb * Iskra.SH * norach * Siff * AndrzejR2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości