elig elig
92
BLOG

Kolejna jubileuszowa notka

elig elig Rozmaitości Obserwuj notkę 2

  Dzisiaj [22.07.2021] mija dokładnie 12 lat od kiedy opublikowałam swą pierwszą notkę. Do tej pory stworzyłam ich 3534 [łącznie z obecną]. Muszę jednak przyznać, że ostatnio piszę coraz rzadziej. W bieżącym roku napisałam tylko 90 tekstów, a mamy już koniec lipca. Niemniej wciąż zdarza się coś, co dostarcza nowych tematów. Na przykład wczoraj - nie napisałam na blogu o tym, że wreszcie skończył sie żenujący serial zatytułowany "wybieramy nowego rzecznika praw obywatelskich". Został nim wreszcie prof. Marcin Wiącek. Mam nadzieję, iż okaże się dobry.

  Mam ochotę zrobić sobie miesiąc przerwy od blogowania, tak jak w poprzednich latach. Już się do tego przymierzałam, ale po kilku dniach zdarzało sie coś, co koniecznie chciałam opisać. Zobaczymy, jak będzie tym razem. Na pewno odezwę się po wakacjach.

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości