elig elig
444
BLOG

Usunięto mój blog z Wirtualnych Mediów

elig elig Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

  Od wiosny 2013 zamieszczałam moje notki na stronie Blog.wirtualnemedia.pl {TUTAJ(link is external)}, Opublikowałam ich tam ponad 2000. Miały one w tym portalu w sumie 10883970 odsłon, czyli nawet trochę więcej niż te same teksty w Naszych Blogach [10763194]. Gdy dzisiaj [18.10.2021] chciałam wejść na Wirtualne Media, okazało się, że mój blog znikł. Doszczętnie.

  System nie rozpoznawał mojego nicka, a wszystkie moje notki wyparowały. Nie było mnie też na liście użytkowników portalu. Jakbym nigdy nie istniała. Nie mogła to być zwykła awaria, gdyż teksty innych blogerów pozostały na swoich miejscach. Tylko ja zostałam usunięta. Dlaczego?

  Blog.wirtualnemedia.pl był poza "prawicową bańką". Sądzę, iż jakiś cenzor zorientował się w końcu, że toleruje "niepoprawnego politycznie" blogera i usunął tę zakałę. Podział musi być binarny - albo my, albo oni. Jeśli ktoś chce wyjść z lewicowej bańki - musi korzystać z prawicowych portali. To idiotyczne, ale nic na to nie mogę poradzić

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości