elig elig
193
BLOG

Trzynaście lat minęło jak jeden dzień...

elig elig Rozmaitości Obserwuj notkę 12

  Dokładnie trzynaście lat temu, 22.07.2009, opublikowałam swą pierwszą notkę na moim blogu. Dotyczyła ona likwidacji przez Tuska Stoczni Szczecińskiej. Obecnie Polska nie jest już zwijana ale rozwijana - co bardzo mnie cieszy. Zawsze uważałam trzynastkę za moją szczęśliwa liczbę, gdyż urodziłam się trzynastego. W tym roku nie bardzo się to jednak sprawdza. Sytuacja międzynarodowa jest paskudna - wojna Rosji z Ukrainą. W Polsce też mamy same problemy - np. inflację [nie mówiąc już o ciągłych kłótniach polityków].

  Mój blog też nie prosperuje. Ostatnio moje notki mają o połowę mniej odsłon niż rok czy dwa temu. Wynika to z mniejszej popularności blogosfery w obecnym czasie. Zastanawiam się jednak, czy przypadkiem nie udało mi się ostatecznie zanudzić Czytelników. Napisałam już 3711 tekstów - to dużo. Ponieważ jednak wciąż ktoś je czyta - mam zamiar pisać dalej co najmniej do końca 2023 roku - oczywiście - o ile zdrowie pozwoli. Pozdrawiam wszystkich Czytelników, Komentatorów, Adminów i Blogerów.

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości