Smok Gorynycz Smok Gorynycz
763
BLOG

GW na 101 procent

Smok Gorynycz Smok Gorynycz Polityka Obserwuj notkę 11
„– A pan zgodził się z kolegą? – zainteresował się nieznajomy i odwrócił się w prawo, do Bezdomnego.
– Na sto procent! – potwierdził poeta, który lubił wyrażać się zawile i metaforycznie.
– Zdumiewające! – zawołał nieproszony dyskutant…
I ja też za Wolandem – bo to on był owym nieznajomym dyskutantem – miałem ochotę wykrzyknąć „Zdumiewające”. A naszła mnie ta ochota po rzucie oka na internetowe strony GW. Nie to żebym czytał, co to, to nie. Czasami ostrożnie i z „fajerłolem” zaglądam tam jak zwiadowca na teren wroga. Nie zawiodłem się i tym razem. GW celuje w tworzeniu obiektywnych i wiarygodnych sondaży typu „Czy masz cos przeciwko temu, żeby Premier Tusk rządził dożywotnio? 1. Nie, nie mam nic przeciwko ; 2. Tak, nie mam nic przeciwko”. Tym razem oprócz radości na widok doskonałych odpowiedzi na pytanie, dodatkowych wrażeń dostarczyła mi suma procentów w wynikach sondy:
I niech ktoś powie, że nie miał racji Stalin twierdząc, że nieważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy.

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka