ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
1064
BLOG

TVN24, transferstyci i ujemne IQ.

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 13
Śmieszą mnie wyznawcy nowego towarzyskiego trendu, którzy przy każdej okazji albo i bez, z marsową miną deklarują, że nie oglądają TVN24.
 
Ta deklaracja ma być wyrazem niezłomnej postawy i wybrednego gustu jednocześnie, ale mnie śmieszy i już.
 
Bo ja TVN24 oglądam wręcz pasjami i jak raz nie obejrzę, to się czuję jak ta klientka, co jej za Jaruzelskiego, po odstaniu 3 godzin w kolejce w sklepie mięsnym po pół kilo salcesonu, sprzed nosa ostatni kawałek rzeczonego dobra luksusowego wykupili.
 
A oglądam (i to pasjami) dlatego, że to TVN24 pokazuje przy każdej okazji, bez okazji a nawet okazji wbrew, moich ulubieńców, czyli  transferstytów.*
 
To właśnie TVN24 przedstawiła kompletną (to znaczy kompletną, w sensie – dotychczasową) ewolucję transferstyty  Michała Kamińskiego, który, jak przypomniała ta nieoceniona stacja, zaczynał, jako nacjonalista  w antysemickim NOP i homofob oraz fan ludobójcy Pinocheta, a zaliczywszy po drodze kilka partii, skończył jako niemalże człowiek honoru  i to opłacany w Euro.
 
Jak tak transferstyta Michał Kamiński będzie dalej ewoluował, to kto wie, może odnalezione zostanie to  brakujące ogniwo w teorii Darwina  (to nie ja – to Laskowik) ?
 
I to w TVN24,  transferstyta (minister)  Arłukowicz Bartosz, podczas rozmowy z Beatą Kempą, gdy ta apelowała do niego o …. nie ważne zresztą, o co, miał taką minę, że tylko czekałem, jak odpowie Pani Kempie grepsem Bociana z powtarzanego właśnie, a uroczego serialu „U Pana Boga w ogródku”.
 
Greps jest tak wdzięczny i jednocześnie tak pasujący do wyrazu twarzy transferstyty – ministra Arłukowicza, że nie mogę się powstrzymać od przypomnienia go Państwu in extenso:
 
 
Ale to nic w porównaniu z popisem (oj, te skojarzenia…) , jaki dała transferstytka Kluzik-Rostkowska, która, choć na oczach całej Polski, została zrzucona na spadochronie w samym centrum Rybnika, jak kiedyś towarzysze Nowotko, Finder i reszta praojców i pramatek naszej elity, idzie w zaparte:
 
Przyznaję, nie znam Rybnika,  ćwierka z gazetowej szpalty.
 
A odpytana przez TVN 24 treluje (i moreluje jednocześnie), że teraz jest na urlopie, ale jak wróci z urlopu, to do Rybnika z pewnością pojedzie !
 
Nie powiem, że mnie zatkało, bo mnie, starego reklamiarza zatkać, to trudno jest, ale nie będę też ukrywał, że w tym momencie zacząłem wierzyć, iż istnieje coś takiego, jak ujemne IQ.
 
------------------------------------

*transferstyta – osoba specjalizująca się w transferach z partii do partii. 

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka