ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
3458
BLOG

Wstyd mi za Salon24 - żegnajcie.

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 64
Przed chwilą, na będącym własnością Igora Janke blogowisku Salon24.pl został umieszczony na "JEDYNCE" tekst pod haniebnym tytułem: "Godzina W - historia narodowej hańby"

http://pantryjota.salon24.​pl/329328,godzina-w-histor​ia-narodowej-hanby

Zastanawiam się, do  czego jeszcze, w pogoni za komercyjnym sukcesem, mogą być zdolni dziennikarze, pragnący uchodzić z "obiektywnych", "bezstronnych", "rzetelnych" "przyzwoitych" wreszcie.
 
Do jakiej niegodziwości (bo to jest niegodziwość) może się jeszcze posunąć medium, oszalałe na punkcie maksymalizowania  „klikalnosci”?

Ja jutro, jak co roku, wywieszam flagę i idę na Powązki.
 
Pana Igora Janke zostawiam z jego świetnym samopoczuciem i bezwstydem jednocześnie.
 
To oczywiste, że po tak skandalicznym zachowaniu właścicieli portalu, i to w przeddzień wybuchu Powstania, moje dalsze publikowanie na Salonie24.pl jest niemożliwe.
 
Ewaryst Fedorowicz
 

 

Kto chce, może mnie znaleźć tu:

niezalezna.pl

wirtualnemedia.pl

blogmedia24.pl

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka