flyga flyga
1293
BLOG

Komuna znowu u władzy

flyga flyga Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 83
Życie pokazało, że większość naszego narodu to masa, która dla własnych egoistycznych, krótkowzrocznych celów wybrało partię socjalistyczną głoszącą hasła populistyczne i nacjonalistyczne. Oglądając wystąpienia wybrańców niepokoi mnie podobieństwo do propagandy partii faszystowskiej z lat 30- ych. Polacy są moim zdaniem zbyt egoistycznie by iść tamtą drogą. Polska droga może raczej prowadzić do powrotu sterowania centralnego, cenzury czyli komuny.

Kilkudziesięcioletni brak edukacji o innych religiach i kulturach, utorowała podatność na fobię wobec "innych". Łatwo jest nam wpoić, że islamiści chcą zalać nasz kraj. Ciemna masa kieruje się emocjami zamiast zdrowym rozsądkiem. Każda zdrowo myśląca osoba (imigrant) będzie wolał osiąść w kraju, który wyposaży go w socjal i łatwy start w nowym życiu. Polska ma do zaoferowania biedę i wymóg ciężkiej pracy by związać koniec z końcem. Imigranci zmuszeni odgórnie do zamieszkania w Polsce wyemigrują szybciej niż nasi rodacy. Problem jest więc sztuczny. Fobia wobec innych kultur utoruje jednak wrogość wobec ludzi o innych poglądach.

Spora część ciemnej masy łyknęła już "zamach". Tworzy się nową tubę propagandy która przekonywać będzie pozostałych i stworzy z Lecha Kaczyńskiego męczennika, a może i świętego.

Przypominam, że przyczyny katastrofy są banalne a fakty niepodważalne.

Przyczyny:

-Wykonanie niezgodnego z RL2006 (i zdrowym rozsądkiem) podejścia, rażąco poniżej minimalnych warunków pogodowych dla tego podejścia i załogi.

-Zejście (świadome lub nie) poniżej minimalnej wysokości zniżania 120m (a nawet 100m na które załoga nie miała prawa się zgodzić).

fakty:

1) Regulamin Lotów RL2006 i nakaz przerwania podejścia gdy warunki nie gwarantują bezpiecznego lądowania
2) Oficjalne Minimalne warunki załogi, samolotu i lotniska znacząco powyżej 1km widzialności
3) Oficjalna widzialność 400m
4) Nieoficjalna widzialność podana przez kolegów 200m
flyga
O mnie flyga

§ 19 art. 24.5 RL-2006: Ogólne zasady wykonywania lotów W czasie lotu na prostej do lądowania dowódca statku powietrznego obowiązany jest przerwać zniżanie: 5) gdy warunki lotu lub zjawiska pogody nie gwarantują bezpiecznego lądowania

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka