flyga flyga
306
BLOG

Pierwsze loty pasażerskie i VIP w strefę wojenną.

flyga flyga Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Dziś, jako pierwszy przewoźnik lotniczy rozpoczynamy certyfikowane loty na lotniska objętę działaniami wojennymi. Samoloty zostały wyposażone w system ochrony przeciwrakietowej i działko 20mm. System przeciwrakietowy jest w stanie u unieszkodliwić do 4 pocisków naprowadzanych radarowo i cieplnie. Działko jest niestety niekierowane, ale wystarcza do krótkiego ostrzału celów przed pasem i dronów. image

Samolot wymagał wielu zmian, wtym nowego joysticka wyposażonego w czerwony guzik uzbrajający działko i przycisk spustowy, by oddać strzał. image

Samolot posiada oczywiście dodatkowe zabezpieczenie przed uzbrojeniem działka, ale czynność ta objęta jest tajemnicą. System antyrakietowy jest całkowicie automatyczny i wymaga jedynie włączenia sytemu PFD/ND Xross Fire.

image

Każda wyselekcjonowana załoga przeszła 6 sesji symulatorowych, w których ćwiczyło się strzelanie do celów naziemnych i dronów. Niebawem nasza firma ma uzyskać europejski certyfikat, na strącanie dronów ostrą amunicją. Takie rozwiązanie jest odpowiedzią na coraz większe zagrożenie dronów w bezpośredniej przestrzeni lotnisk. Dziś pierwszy lot do Kabulu.

Nasze samoloty przystosowane są do przewozu do 230 cywilnych pasażerów, jak rownież VVIP, czyli najważniejszych głów państw. 

Jestem szczególnie dumny, by właśnie w dniu zmartwychwstania Pańskiego zdrobić ten milowy krok lotniczego łączenia ludzi na całej ziemi. 

flyga
O mnie flyga

§ 19 art. 24.5 RL-2006: Ogólne zasady wykonywania lotów W czasie lotu na prostej do lądowania dowódca statku powietrznego obowiązany jest przerwać zniżanie: 5) gdy warunki lotu lub zjawiska pogody nie gwarantują bezpiecznego lądowania

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości