Samochody, piwo, Cola, telewizje, komórki, giganci Internetu, fastfódy, przegryzki, szukanie pracy, filmy i seriale, wakacje oraz handel akcjami. Co łączy te rzeczy?
Najdroższy czas reklamowy w roku w Stanach to reklamy towarzyszące finałowi ligi footballu amerykańskiego. Nic dziwnego, że firmy które za ten czas płacą angażują ogromne środki na kilkudziesięciosekundowe "produkcje filmowe" i mają nadzieję stworzyć perełki gatunku.
Google zachęca (już nawet nie wiem gdzie mnie zachęcił, ale kliknąłem) do obejrzenia całej "kolekcji" reklam z Super Bowl i wybrania najlepszych. Kto jeszcze chce zobaczyć "jak to się robi w Ameryce"?
►
Wszystkie reklamy z Super Bowl
Swoją drogą, czy to nie zabawne, że z własnej woli obejrzałem właśnie 60 reklam, które normalnie człowiekowi pakują w środek programu, żeby zmusić go do obejrzenia?
Inne tematy w dziale Rozmaitości