follow follow
1108
BLOG

Paparazzi obywatelski

follow follow Polityka Obserwuj notkę 49
Od momentu powstania (otwarcia) przeglądam sobie Nowy Ekran. Przeczytałem dziś najnowszy tekst jego Redaktora Naczelnego notatkę i jestem zdegustowany.

Tekst jest o Pawle Poncyliuszu i faktycznie Poncyliusz w relacji Łażącego Łazarza nie wypada dobrze. Ale zdegustowany jestem czym innym.

Łażący Łazarz niejako przypadkiem (tak pisze) znalazł się na zamkniętym (tak pisze) spotkaniu władz UPR z Pawłem Poncyljuszem (reprezentującym PJN). Uciął sobie z Poncyliuszem pogawędkę, ale nie przyznał mu się że nie jest przedstawicielem UPR tylko "dziennikarzem obywatelskim". Z uwagi na charakter spotkania i bezpośrednią prośbę jego uczestnika carcajou (też uczestnik spotkania, też nie z UPR) poprosił Łażącego Łazarza o dyskrecje, w związku z czym Łażący Łazarz wstrzymał się [aż] o miesiąc z opublikowaniem szczegółowej relacji.

No i posypały się pod tekstem komentarze chwalące Łazarza - że tak dobrze zrobił, tak jak na "dziennikarza obywatelskiego" przystało. Sorry dla mnie to raczej upadek dziennikarskich (a raczej ogólnych) obyczajów. To raczej paparazzi obywatelski.


Źródła:

"Poncyliusz reprezentujący PJN zdawał się być święcie przekonany, że w dyskrecjonalnych rozmowach bierze udział tylko ścisłe kierownictwo UPR"

"Moim zdaniem on myślał, że jestem kimś z kierownictwa UPR."

"Nie było to otwarte spotkanie z Poncyliuszem w UPR ale zamkniete"

http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/3256,poncyliusz-prosi-upr-o-koalicje


"Byli: Shorcut, Igor Czajka, Łażący Łazarz, Carcinka

oraz

Ernest Kobylański - prezes warszawskiego UPR
Rober Miluś - vice prezes warszawskiego UPR
Daniel Piesto - członek zarządu warszawskiego UPR

oraz

Pan Niespodzianka :)"

http://carcajou.salon24.pl/266887,las-smolenski-sprzatanie-po-akcji#comment_3800242


"Z tego co przeczytałem teraz mam tylko dwie prośby z doświadczenia organizacyjnego, bardzo proszę o nie publikowanie naszych wewnętrznych spraw jakie tam poruszaliśmy"

"Pan Niespodzianka niech pozostanie zaś tajemnicą i ew. w prywatnych rozmowach można o nim wspomnieć."

http://carcajou.salon24.pl/266887,las-smolenski-sprzatanie-po-akcji#comment_3800451
follow
O mnie follow

email: » Salon25 Rozszerzenie do Firefoksa ułatwiające nawigację i dodające nowe funkcje w Salonie24 » FotoSalon Zdjęcia z imprez Salonu i okolic » Salon24 Wiki FAQ, losy "dzieci" salonu, projekty, itp. » JulJas.net Prywatna strona WWW » Serialowa.pl O serialach — blogerzy (około)salonowi follow follow on Twitter

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka