Od 6 dni trwa kampania promująca naszych olimpijczyków - " Kibicujemy polskim paraolimpijczykom oraz olimpijczykom". ma ona na celu zwrócić uwagę na to, że paraolimpiada jest integralną częścią igrzysk.
Kampania jest realizowana w warszawskim metro, gdzie na są prezentowane sylwetki polskich paraolimpijczyków. Na piewszy ogień poszli Natalia Partyka (tenis stołowy), która startuje zarówno w olimpiadzie jak i paraolimpiadzie, Radosław Stańczuk (szermierka), oraz Ewa Zielińska (lekkoatletyka).
Drugim etapem kampanii (druga połowa września) będzie prezentowanie sylwetek najlepszych, niepełnosprawnych sportowców już po zakończeniu paraolimpiady.
Kolejny, etap zaplanowany na październik i listopad, ma przedstawiać na wielkoformatowych nośnikach w Warszawie medalistów igrzysk paraolimpijskich. Ponadto w listopadzie zorganizowane zostaną wystawy fotograficzne poświęcone igrzyskom paraolimpijskim w Londynie.
Warto śledzić tę inicjatywę, bo we fleszach emocji sportowych igrzysk olimpijskich często zapomina się o tych sportowcach, którzy tym bardziej muszą borykać się ze swoimi słabościami, by osiągnać wymarzony sukces.