Ed Gantro Ed Gantro
32
BLOG

Obudźcie mnie, kiedy skończą się "kłócić"

Ed Gantro Ed Gantro Polityka Obserwuj notkę 2

To jest jakaś brudna gra, ja nie chcę się w tym babrać. Taśmy, podsłuchy, oskarżenia. Niedługo na każdego, kto odważył się zagłosować na PiS albo Kaczyńskich znajdzie się jakiś kwitek.

Proponowałbym wszystkie materiały, które mogłyby obciążyć rząd i czołowych polityków spalić na wielkim stosie. Co mnie obchodzi przeszłość? Jakie znaczenie dla mojego życia mają wspomnienia jakiegoś oszołoma Kaczmarka? Czy politycy opozycji mogliby - zamiast atakować demokratycznie wybrany (działający LEGALNIE!) PiS - skupić się na czymś, dzięki czemu będziemy więcej zarabiać? Dzięki czemu będzie mniejsze bezrobocie i setki tysięcy moich rodaków nie będą musiały wyjeżdżać do Irlandii za chlebem?

Dlaczego nie potrafimy wybaczać? PiS nie jest idealny, ale to nie powód, aby organizować teraz polowanie na kacze czarownice! Dajmy wreszcie spokój tej agresywnej walce politycznej, która godzi w podstawowe prawa człowieka!

Domagam się jak najszybszego końca tej chorej nagonki na ludzi, którym coś w życiu się udało! Żądam, aby polityczne zera pogodziły się z losem i zaprzestały dociekania "prawdy".

Kto jest taki chory na sprawiedliwość, ja się pytam. No kto???

Ed Gantro
O mnie Ed Gantro

Realista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka