Ed Gantro Ed Gantro
117
BLOG

Korwin-Mikke propaguje nazizm na YouTube!!!

Ed Gantro Ed Gantro Polityka Obserwuj notkę 4

Jestem tak zbulwersowany, że mi się ręce trzęsą i możliwe, że się pomylę, coś źle napiszę i przekręcę i ...

Ech, ...JESTEM W SZOKU!

Mój HERO, Janusz Korwin-Mikke dołączył do Młodzieży Wszechpolskiej, NOP-u, NSDAP i innych skrajnie nazistowskich stowarzyszeń! Nie wierzycie??

1. Wejdźcie na YouTube

2. Wpiszcie: "Korwin Mikke euro"

3. Kliknijcie na link

4. Przesuńcie na 1 minutę 19 sekundę!!!

Korwin-Mikke wykonał gest Adolfa H. i przemówił niczym Führer:

"Ein Reich, ein Volk, ein Euro"!!!

Miejmy nadzieję, że prokuratura jest już na tropie tego bezczelnego przestępcy, który ośmielił się wykonać zakazane wyciągnięcie ręki do przodu, które OCZYWIŚCIE oznacza, że nie lubi Żydów (!!!), którzy - wiadomo - tak strasznie cierpieli (i cierpią nadal - dlatego warto byłoby jakimś żydowskim organizacjom z USA zapłacić 65 mld dolarów - na pocieszenie!)...

Prawie 7 tysięcy ludzi widziało już ten filmik. Z Twoją pomocą będzie ich 200.000 (tak, aby każdy przekonał się jaki z niego faszysta - aby już nigdy nikt na niego nie oddał głosu!!!)!

Pamiętaj, NISZCZ NAZIZM!

Ed Gantro
O mnie Ed Gantro

Realista

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka