Gasipies Gasipies
599
BLOG

Ankieta. Czy brzydzisz się Platformą Obywatelską RP?

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 3

Zainspirowany Ankietą


Czy brzydzisz się Platformą Obywatelską?

avatar użytkownika Unicorn
Tak
 
79% (41 głosów)
Nie
 
2% (1 głos)
Nie wiem
 
0% (0 głosów)
Brzydzę się każdą partią z układu okrągłostołowego
 
19% (10 głosów)
Razem głosów: 52 blogmedia24.pl/node/49249

zdecydowałem się umieścić też podobną tutaj. Problem wydaje się poważny, w końcu to partia rządząca, wg niektórych też postępowa, a tam oddano tylko 52 głosy.
 

Zapraszam do głosowania lubczasopismo.salon24.pl/DonaldTusk/

i ewentualnej dyskusji tutaj.

Może ktoś zechciałby też uzasadnić swoją deklarację lub wyjaśnić jej przyczynę. W szczególności interesują mnie też odczucia zwolenników Platformy. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś, może być nawet Renata, Grzegorz Ziemkiewicz, lub mr off, czy inny zadeklarowany zwolennik partii miłości - napisał/a np. "uwielbiam PO / popieram PO, bo ...".  Przecież to chyba inteligentni ludzie i zapewne nie dlatego, że są lemingami albo idiotami (*idiota to wg starożytnych Greków taki pacjent, który się nie interesuje polityką), a taka Renata pisze sporo o Jarosławie Kaczyńskim. Rozumiem, że nie nie pisze o Donaldzie Tusku, też bym się nie chciał kompromitować ale dlaczego - tego nie wiem.

Ja zagłosowałem na tak. Brzydzę się językiem Niesiołowskiego, który uważam za nieparlamentarny i obrzydliwy. Brzydzę się Donaldowymi odzywkami: poznałem po oczach - to kłamstwo, 'to ja decyduję, co jest polską racją stanu', 'wyginiecie jak dinozaury', 'wygrać prawdę', 'moje prywatne urzędowanie' jest tanie. Przeraża mnie nieudolność, kompromitacja i ośmieszanie Polski na arenie międzynarodowej przez Radka. Kłamstwa, obracanie kota ogonem, zaprzaństwo, zamordyzm, argumenty ad personam zamiast merytorycznej dyskusji, "profesjonalizm Pitery", 'rozkład jazdy pociągów to oferta' wg Garbarczyka, tec.

Zobacz galerię zdjęć:

Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka