GPS GPS
846
BLOG

To ja jestem inwigilowany!

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 3
Salon24 właśnie podał taką informację:
"Mariusz Kamiński w Sejmie poinformował, że ABW śledziła działalność nie tylko dziennikarzy, ale blogerów Salon24.pl, tzw. obrońców krzyża i uczestników zgromadzeń publicznych.
- ABW zbierała informacje o jednym z blogerów Salon24.pl. Wysłała je do prokuratury, a ta stwierdziła, że służba działa niezgodnie z zapisami ustawy - powiedział minister koordynator ds. służb specjalnych. Z informacji, zebranych w audycie, wynika, że ABW zbierała informacje o blogerach Salon24.pl: ich publikacjach, zainteresowaniach i miejscach zamieszkania..."
No więc ewidentnie ta informacja dotyczy mnie! Mam na to dowody. Ujawniłem je w tej notce: Jestem w aktach afery podsłuchowej!
Ja oczywiście nie mam o to pretensji i nie wnoszę żadnego oskarżenia! Jestem bardzo zadowolony z tego, że służby specjalne mnie inwigilują i czytają moje notki służbowo. Może coś przeczytają ze zrozumieniem? Może się czegoś nauczą, coś przemyślą, uporządkują swoje poglądy? Może zrozumieją, że służąc socjalistycznemu, zamordystycznemu, totalnemu państwu, stoją po złej stronie? Widać, że blogowanie jest ważne!
 
Grzegorz GPS Świderski

Wspólnie dla wolności <- poprzednia notka
następna notka -> Obowiązki polskie

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka