Aby utworzyć nową notkę należy po zalogowaniu, kliknąć w górnej belce „Moje konto”, następnie w prawej nawigacji wybrać „nowa notka”. W polu „Treść notki” napisz treść nowej notki (Twój wpis na tym blogu), którą możesz edytować korzystając z ikon powyżej Twojego tekstu

Równocześnie nawigacja po prawej stronie dodatkowo uzyskała funkcjonalność „nowa notka” (dodawanie kolejnych, nowych notek (Twój wpis na tym blogu)) oraz moje notki (lista wszystkich Twoich notek).
- Jeżeli zakończyłeś pisanie swojej notki możesz zapisać notkę jako Brudnopis.

Zaznacz to pole by zapisać zmiany bez ich publikacji.

Tryb brudnopisu jest dostępny w każdej kolejnej edycji notki, ale za wyjątkiem zapisu wersji początkowej, która jest publikowana od razu. Dlatego jeśli chcesz opublikować wersję ostateczną notki dopiero po naniesieniu wszystkich poprawek, zapisz pierwszą jej publiczną wersję wpisując w treści jedno zdanie, np: "notka w edycji". Dzięki temu kolejne zmiany w treści, wpisywane z zaznaczoną opcją "brudnopisu" będą widoczne tylko dla Ciebie. Gdy zechcesz opublikować gotową notkę, zapisz ją ponownie, ale tym razem z wyłączoną opcją "brudnopisu".
- Wybór kategorii tematycznej bloga polega na rozwinięciu pool downa i kliknięciu w wybraną kategorię. W ten sposób możesz również zmienić status notki =Brudnopis= na wybraną kategorię.

Zapisując notkę jako Brudnopis w wyborze kategorii zaznacz =Brudnopis=
- Tagi – w polu tagi wpisz oddzielone przecinkami słowa kluczowe przypisane do określonego fragmentu informacji, opisujące tematykę poruszaną w notce

- Aby zachować notkę kliknij przycisk „OK.”