Henryk Urban Henryk Urban
449
BLOG

Msza za prof. EINE

Henryk Urban Henryk Urban Technologie Obserwuj notkę 3

Proszę o umieszczenie tej notki w dziale NAUKA

image

Jutro, tj. 1 grudnia o godz. 7:00 zostanie odprawiona Msza św. za Prof. Mieczysława Sawickiego i jego żonę Irenę

Proszę wierzących admiratorów bloga Prof. EINE o duchowe włączenie się w tę liturgię w tym czasie.

Czytanie bloga Pana Profesora utwierdzało mnie w przekonaniu, że po śmierci ludzie "opieczętowani" - święci mogą, poprzez czwarty wymiar, swobodnie przemieszczać się w czasie i przestrzeni, zatem mam nadzieję, że On będzie z nami.

Dowiedziałem się o śmierci Profesora pod koniec lutego i zaraz zamówiłem Mszę w swojej parafii, a że pierwszy wolny termin był dopiero na 1 grudnia, zatem teraz przypominam o tym na Salonie24.

Wczesniej złożyłem zamówienie na jego książkę, opartą o notki z Salonu24, stąd dotarłem do Stowarzyszenia Wychowanków Liceum Ogólnokształcącego w Józefowie, tutaj link. Kiedy otrzymałem tę książkę, zabrałem ją na grób Pana Profesora w Częstochowie

Prośmy Pana Jezusa o przyjęcie Państwa Sawickich do światłości wiekuistej...

Ciebie prosimy - wysłuchaj nas Panie.

Rodzinnie jestem mężem, ojcem i dziadkiem. Maksyma życiowa: polityka zbyt mocno wpływa na nasze życie, by ją zostawiać zawodowym politykom. Politycznie: - aktywne uczestnictwo w budowaniu SOLIDARNOŚCI od 1980 - moderator Katedralnego Duszpasterstwa Młodzieży,do 2 lipca 2016 - członek Rady Politycznej PiS. Do końca września 2014 pracowałem jako parkingowy i wówczas mój blog miał nazwę "Zapiski Parkingowego". Po wygranych przez PiS wyborach czas najwyższy, by Polska zrealizowała swoją misję powstrzymania podboju Europy przez tandem KGB-NRD. Od stycznia 2016 pracuję jako kierowca małej ciężarówki i czekam na możliwość przyczynienia się do realizacji powyższej misji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie