HenrykKwinto90 HenrykKwinto90
814
BLOG

Post Scriptum do poprzedniego wpisu.Dalsze powiązania hrabiego Potockiego.

HenrykKwinto90 HenrykKwinto90 Polityka Obserwuj notkę 6

Witam 

    Dziś ponownie poruszę temat "hrabiego" i jego powiązań oraz pokażę wam dokumenty jakie dzięki uprzejmości Pana Radosława Patlewicza miałem okazję zobaczyć.

    Odnoszę wrażenie iż mimo cenzurowania niecenzuralnych słów zostałem źle odebrany przez co niektórzy dostali istnego bólu dupy.

    Do rzeczy kiedy rozpowszechniłem swój poprzedni wpis zrobił się taki dym że nie nadążałem z odpisywaniem na wiadomości i komentarze.Oczywiście zwolennicy II RP,którzy dostali szału i oczywiście zostałem nazwany agentem Mossadu!!! itd....Zwolennicy kiedy nie mogli sobie ze mną dać rady na argumenty zaczęli mi jechać po wyglądzie.

    No cóż ja o tym doskonale wiem że nie jestem najpiękniejszy na świecie.Często z siebie żartuje że gdyby był konkurs na najbrzydszy ryj roku 1990 to bym go wygrał w cuglach.Żartuję oczywiście.

    No cóż prawda boli najbardziej i w oczy kole,gdy się nie ma żadnej sensownej argumentacji i gubi się w zeznaniach,podczas gdy ja jestem konsekwentny.Mówię to na podstawie rozmów z jednym z członków partii II RP,który na moja argumentację sadził takie kwiatki jak ten że w Polsce mamy dwie ważne Konstytucje.Jedna Konstytucja oczywiście i druga to oczywiście bubel Aleksandra "Pijaka" Kwaśniewskiego.

    Należy zatem zadać pytanie zwolennikom II RP,która konstytucja jest tak na prawdę legalna?!Ano właśnie ani nie z 1997 ani nie kwietniowa.Obie Ustawy zasadnicze zostały uchwalone z naruszeniem ówczesnych praw więc jeśli już zwolennicy II RP chcieliby resetu to powinni raczej spoglądać życzliwym okiem nie Konstytucję Kwietniową a Marcową z 1921 roku!!!!

    Tak samo ci co wierzą w turbo słowiańszczyznę/lechitów wierzą tak na prawdę turbo ubecji sprawdźcie sobie kim są główni ideologowie tego gówna.

    Wracając do Potockiego II RP wiecie że na oficjalnej stronie II RP nie mogłem sprawdzić kto jest w zarządzie tej partii.W PiS,PO tak II RP guzik.Już samo to każe postawić pytanie.Czy taka partia może być wiarygodna?Ano moim zdaniem nie!!!

    Uprawnienia Potockiego to tak na prawdę papiery toaletowe jakby powiedział Lech Wałęsa zwany Bolkiem.Gdyż Juliusz Nowina Sokolnicki w 1990 roku zrzekł się swoich dyskusyjnych uprawnień na rzecz osoby która wygrała wybory roku 1990,a był to Lech Wałęsa.

    Oczywiście pewnie po publikacji tego artykułu i tych materiałów pewnie znowu będę nazwany agentem Mossadu tak jak przez wyznawców Ruchu 11 Listopada ruskim agentem.

    Mało tego według informacji mojego współpracownika Pana Rafała Orłowskiego Potocki ma powiązania z samą wierchuszką PRL-u co by mnie nie zdziwiło szczerze mówiąc dostałem odpowiednie skoro przez rodzinę Pazów nasz "hrabia" ma powiązania z FSB.Dalszych powiązań nie będę ujawniał i tym "hrabią" oszustem i pospolitym manipulantem nie chcę się już zajmować.

    Dziwię się jedynie że Polacy dają sobą tak łatwo takim politycznym hochsztaplerom manipulować tak samo jak i obecnej złodziejskiej wierchuszce,o której też z pogardą się wypowiadam.

      Wracając do samej Konstytucji Kwietniowej to wiecie co by się stało gdyby została przywrócona?Polska utraciłaby "Ziemie Zachodnie" na rzecz jasna Niemiec.Czym by wtedy była Polska?Kadłubkowym,słabym państewkiem ze znikomym przemysłem i wyglądałaby mniej więcej tak jak widać na mapce.

    Ludzie los naszego kraju w naszych rękach,a nie politycznych hochsztaplerów takich jak "hrabia"Potocki!!!,który notabene moim zdaniem osłabia Polskę a nie ją wzmacnia!!!Działając na rzecz Rosji.Zresztą to jest głupia mentalność nas Polaków!!!Jaka ano widzimy że jest źle,ale nic z tym nie robimy by było nam lepiej nie organizujemy się nie bierzemy sprawy Polskiej we własne ręce,tylko każdy ciągnie w swą stronę i sam sobie rzepkę skrobie.

    Cenzurują nas na fb?Zróbmy sobie sami przestrzeń tak jak ja zrobiłem we współpracy z kol.Bartoszem Bakułą zakładając Polfejs.pl nam chodzi o stworzenie przestrzeni do swobodnej wypowiedzi tyle i to się udało.Można?Można i tak jest ze wszystkim rodacy!!!

    Socjalizm nas nauczył wraz z propagandą III RP że ktoś nam coś da i że jesteśmy ciągle,wiecznie pokrzywdzeni,przez historię,los itd...Polaku zadam ci jedno pytanie:Co zrobiłeś dla własnego kraju.Co zrobiłeś żeby twoim dzieciom żyło się lepiej?Odpowiedzi pozostawiam wam i waszemu sumieniu.

    Kontynuując temat "hrabiego"i uzyskanych reparacji wojennych od Niemiec jest to totalna bzdura raz w Jałcie postanowiono w tej sprawie że Polsce faktycznie się reparacje należą,ale nimi miał się działkować z nami ZSRR,więc bardziej w stronę Moskwy kierowałbym roszczenia,a ten cały Europejski sąd arbitrażowy,na który rzecz jasna Pan hrabia się powołuje to śmiech na sali.Każdy po osiągnięciu odpowiedniego wykształcenia mógłby w domu założyć taki sąd.

    Należy to wszystko podsumować i podsumować samego "hrabiego" i całą hucpę przez niego i jego środowisko odwalaną.Moim zdaniem mamy do czynienia z oszustem i manipulantem żerującym na pobudce Polaków i tego że w końcu Polacy zdają sobie sprawę że są przez III RP dymani po protu dymani.

    Dlaczego tak jest?Ano dlatego że to nam Polakom nie chce się sprawdzić informacji,nie chce się szukać,nie chce się pogłębiać wiedzy na temat tego kto jest kim?Pod kogo podpięty itd...a przede wszystkim nie chcemy się zorganizować i zaufać sobie ponad podziałami.Dlatego w Polsce jest jak jest.

    Ludzie przez ostatnie lata od 2014 roku kiedy ja kaleka postanowiłem coś zrobić dla siebie,dla Polaków dla Polski i to żeby nie być już więcej dymanym przez system okrągłostołowy,który nas i Polskę niszczy.Zacząłem szukać nie tylko ludzi,ale i informacji czyli poszerzać swoją wiedzę,wyrabiać własne zdanie sprawdzać itd...Jest ciężko ale się udaje mi to robić i nie wymagam za swą działalność orderu "Orła Białego" tylko ciężko haruje szukając kontaktów itd.....Można?Można!!!Polaku dlaczego siedzisz na dupie obżerając się żarciem trzeciej kategorii ze super/hiper marketów i jesteś z tego zadowolony.

    Na sam już koniec jakbym podsumował Pana Jana Zbigniewa "hrabiego"Potockiego?Jest to dla mnie człowiek niebezpieczny,manipulator bez żadnych uprawnień jako Prezydent II RP powiązanym z Rosją i postkomunistami.Jest to według mnie człowiek,któremu tak na prawdę nie zależy na Polsce i na Polakach.Sądy arbitrażowe i wyroki,które pokazuje to śmiech na sali,argumentacja jego zwolenników również.Cała Partia II RP nie działa w 100% jawnie ma coś do ukrycia,gdyż nawet nie można sprawdzić kto jest w jej zarządzie.Co jak napisałem w innych nawet tych agenturalnych ścierwach,które nami rządzą było to możliwe.Taki człowiek z takimi jest dla mnie kompletnie niewiarygodny i ja jako patriota radziłbym wam trzymać od II RP z daleka gdyż jest to moim zdaniem obca agentura na Polskę.

    Tak jak w mocnych słowach w poprzednim tekście ostrzegałem Ruch Narodowy przed Ii RP,bo uważam że RN nie przystoi nie tylko współpracować z kimś takim,ale nawet się spotykać.

    Zdaję sobie sprawę że znowu tak jak poprzednio za własne zdanie zostanę ponownie nazwany agentem Mossadu przez wyznawców "hrabiego"Potockiego,ale cóż tak to jest jak ma się własne zdanie.

    Warto wspomnieć o numerze jaki Pan jaśnie hrabia&Paz chciał Polakom wykręcić.O tym będzie mowa w pewnym filmiku to na tyle.

Pozdrawiam Was Serdecznie.

Artur "HenrykKwinto90"Kozieł

P.S.Odnalazłem zarząd II RP

http://www.krs-online.com.pl/msig-5453-13875-o.html

https://mojepanstwo.pl/dane/krs_osoby/313282,szczepankiewicz-jan-piotr

https://mojepanstwo.pl/instytut-swietej-jadwigi-krolowej-polski

https://mojepanstwo.pl/dane/krs_osoby/308870,perszewski-piotr-jozef

https://tech.wp.pl/historyk-rozprawia-sie-z-mitami-turboslowian-drogi-do-wielkiej-lechii-prowadza-z-roznych-stron-6225832032175745a

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2016/04/22/poczet-krolow-lechii-kosciol-w-polsce-od-1050-lat-ukrywa-przed-polakami-ze-jestesmy-starozytnym-antycznym-wielkim-imperium/

http://sigillumauthenticum.blogspot.com/2016/08/styl-turbosowianskiego-mistrza-urojenia.html

https://www.youtube.com/watch?v=_4bKqkzrv7U

http://sigillumauthenticum.blogspot.com/2016/09/w-sprawie-metod-badawczych-janusza.html

https://www.youtube.com/watch?v=Q9O9dEii-ME

https://web.facebook.com/rafalorlowski34/videos/833852150138974/

https://web.facebook.com/rafalorlowski34/videos/831902757000580/

https://web.facebook.com/rafalorlowski34/videos/834580796732776/

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/historia/1616213,1,jak-wygladalo-przekazywanie-reparacji-wojennych-przez-niemcy.read

http://wiadomosci.dziennik.pl/historia/wydarzenia/artykuly/554215,reparacje-wojenne-niemcy-ii-wojna-swiatowa-ofiary-polska.html

https://www.salon24.pl/u/henrykkwinto90/879237,jan-zbigniew-hrabia-potocki-i-jego-zwiazki-z-fsb-czy-rn-bedzie-rosyjska-ekspozytura-na-polske




    


Zobacz galerię zdjęć:

Artur Kozieł. Niepełnosprawny, amatorski publicysta politycznie niepoprawny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka