hephalump hephalump
412
BLOG

Co się stało w Ameryce?

hephalump hephalump USA Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Hi!

Tak to ja... Kapitan Ameryka.

Wyskoczyłem z ekranu twojego komputera aby powiedzieć ci o tym co się wydarzyło ostatnimi laty w USA.


Niestety jak widzisz Ameryka nie jest już ziemią superbohaterów... Sam zobacz jak się skurczyłem.

Mit Ameryki jako kraju gdzie każdy może zostać bohaterem i osiągnąć swój sukces już się skończył.

Władzę nad Stanami przejęły wielkie korporacje i globalna sieć...

Niestety taka jest brutalna prawda o dzisiejszej Ameryce.

Jakiś Facebook lub Twitter mają więcej możliwości w kreowaniu przekazu niż urzędujący prezydent.


Kiedyś dzięki pracy i wytrwałości mogłeś tu osiągnąć sukces... Taki był ten amerykański sen o wolności i szansach dla każdego.

Dziś wszystko kształtuje się w sieci i mediach społecznościowych.

A tam bohaterowie stają się mali.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka