hephalump hephalump
219
BLOG

Zimna Wojna 2.0

hephalump hephalump Polityka Obserwuj notkę 7

Władimir Putin wysłał jasny sygnał... Z Ukrainy wojsk swoich nie wycofa i terenów zajętych nie odda.

Jak to zostanie odebrane w Rosji? W sumie mało mnie to powinno obchodzić... Bo w normalną reakcję Rosjan, a tak naprawdę postsowieckich obywateli rosyjskiej federacji (celowo małą), jakoś nie wierzę.

Natomiast chciałbym wierzyć w zdecydowaną reakcję zachodu (Stanów Zjednoczonych, Unii Europejskiej i NATO). Stanowczą ale nie bezpośrednio militarną. Bo tu nie mam złudzeń... Wojny NATO z Rosją w takim sensie nie będzie.

Natomiast czeka nas imo długa "zimna wojna", która oczywiście może mieć tylko jednego zwycięzcę.

Będzie to Druga Zimna Wojna między Wolnym Światem a posowieckim Imperium Zła.

I podobnie jak Pierwsza ostatecznie zakończy się upadkiem resztek tego co zostało z dawnego imperium carów/pierwszych sekretarzy/kagiebowskich siłowników.

Bo Rosja tej wojny wygrać nie może...

By Europa wreszcie mogła stać się miejscem pokojowej współpracy wolnych narodów. 


hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka