hephalump hephalump
305
BLOG

Radek... Zrób mi tę łaskę

hephalump hephalump Polityka Obserwuj notkę 9

Wolałbym tego nie pisać... Tak jak w ogóle wolałbym nie słyszeć nic już nowego o byłym ministrze po Oxfordzie.

Radek... Zrób mi wreszcie tę łaskę i więcej się nie wypowiadaj publicznie. Bo co powiesz to wiocha większa niż Chobielin z przyległościami.

Nic mnie z tego nie bawi...

Nawet jeśli dzięki Radkowi notowania deMOkratycznej opozycji lecą na pysk.

Bo ja bym wolał aby w moim kraju funkcjonował normalny rząd i normalna opozycja.

Panie Radku... Zrób Pan tę łaskę i powiedz szczerze skąd te inspiracje do wypowiedzi takich jak ta ostatnia?


Bo w sugestie, że jesteś Pan ruskim agentem jeszcze nie wierzę. 

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka