hephalump hephalump
258
BLOG

Śmierć ruchu ludowego została ogłoszona na ulicach

hephalump hephalump Polityka Obserwuj notkę 5

Muszę przyznać, że sceny walk policji z protestującymi rolnikami budzą we mnie złe skojarzenia.

Skojarzenia z władzą, która ignoruje głos od ludu.

Wiem, że to już nie te czasy. Nie ma już takich podziałów w społeczeństwie. Klasy społeczne się pozacierały... Nikt już nie chce się przyznawać do klasowego podziału na chłopów, robotników itd. Ale życie nie toleruje próżni.

Może ci rolnicy to i relikt warstwy chłopskiej, choć ja dzisiejszych rolników tak nie nazywam, ale przecież są integralną częścią naszego społeczeństwa.

I bardzo dobrze, że jeszcze czują to jak są potrzebni. Jako ci którzy "żywią i bronią".

Nawet jeśli komuś się wydają śmieszni, czy anachroniczni w swych żądaniach.

Mnie to nie śmieszy...

Czuję solidarność z protestującymi rolnikami bo widzę w tym wyraz gniewu ludzi, którzy mogą czuć się porzuceni i zdradzeni przez polityków. Gniew ludzi pozbawionych poczucia możliwości normalnego wpływu na funkcjonowanie państwa, w którym żyją.

Bo czym jest dzisiaj PSL?

Nie róbmy sobie jaj... To już od dawna nie jest partia chłopska ani stronnictwo ludowe.

Czyje interesy reprezentuje w rządzie i polskim parlamencie PSL?

Przecież jasno widać, że nie interesy tych, którzy wyszli na ulice.


I co to jest ta Europejska Partia Ludowa?

Przecież to kpina jakaś...

W Europie nie ma już ruchu ludowego. Są tylko grupy interesów. 

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka