Iskra.SH Iskra.SH
30
BLOG

NEWS SITE TIMES 24 /- LEVI SITE 24 /WALK A Z BOGIEM

Iskra.SH Iskra.SH Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

NEWS SITE TIMES 24 /- LEVI SITE 24 /WALK A Z BOGIEM

WALK A Z BOGIEM i jego ciałem (znaczy z jego wyznawcami).
Jako sam mówi Mesjasz jeśli was prześladują mnie prześladują.
Jako cały świat oziębnie a ja jego filary będę trzymał.

Gdy mnie prześladowano w latach osiemdziesiątych nie chciałem żyć i już prawie nie żyłem stało się inaczej.
O tej samej godzinie.

Jako Jezus Chrystus mówi oddzielę kozłów od Baranków.
Zważcie On nam mówi to co się dzieję dziś .
Jako Kozłem ich Bożkiem jest Masoneria i jego wyznawcy.
Kto idzie z nimi idzie na śmierć.
Gdyż jak napisano a diabeł swoim nie wytrwał .
Jako jego łańcuch życia został przerwany - tak ciągnie Narody na śmierć.
Jego religią jest okultyzm kłamstwa i mordu.
Nie życia.
Ale niech Biskupi Polski Wyznają Narodowi Polskiemu.
Jaki Pakt z nim podpisały.
I przestaną gnębić Narody w swych lochach..
Nie obchodzą mnie Żydzi - obchodzą mnie Polacy I Narody świata które idą za Prawdą i poznaniem Prawdy.
Bóg Stwórca odbierze im rozum w odpowiednim czasie i już im odbiera. Lucyferom w ciele masonerii w bóstwie Kozła. 
Zwierzęta nie mają poznania.
I nie mają sumienia.
Rozwodnienie człowieczeństwa nie jest cywilizacją.
A śmiercią.

Życiem jest Poznaniem Prawdy
Misji Jezusa Chrystusa.
Jako Przypowieści zrozumienia Modlitwy Pańskiej.
Która nas sprowadzi do całej Prawdy.
A nie spisywanie doktoratów.
Bóg Stwórca bezpośrednio Pouczy nas.
Swoim Duchem św. Bożym naszego Ojca w Niebie.
Który wytrwał czas i da nam w bezkresie innego świata.
Którego nikt nie pozna.
A tylko ten kto tą drogą idzie.
A poszczęści tym co w tym mają udział.
Nie zostawi nas samych.
Nie można dwom panom służyć. A Pan prawdziwy jest jeden który Panuje i ma całkowitą władzę.
Lucyfer jest upadły tak nie jest panem a diabłem śmierci posiadający krew świętych i zieje depopulacją śmierci.
Jak wyżej opisałem w paru słowach.
Jak uciekniemy od jego strachu i owoców śmierci.
Na takich czeka na nas Ojciec w niebie.
By bylibyśmy mieli zdrowe sumienia podobne do samego Boga Ojca jedynego św. takie jakie w nas Stworzył w naszych praojcach
Jako imieniu Adama i Ewy.

SH.

Iskra.SH
O mnie Iskra.SH

Niektórzy nie zdają sobie sprawy co ja piszę. Na ten czas  czekali Pokolenia Polskie.I marzyli o ogromnej Polsce Nowej wielkiej Bogatej Polski. Na Fundamencie Prawdy i jej Poznania. Jako Polacy już nie powinni i nie będą żyli w państwie Kapłaństwa a w Państwie apostolskim. Naród ślepy potrzebuje pasterzy którzy ich prowadzą inaczej są dalej  w prawie opamiętania. A nie poznania. Tu już nikt nikogo nie może zwodzić nie ma na to miejsca. Świat apostolski posiada poznanie Prawdy.Jakim był apostoł Piotr. Świat Kapłański nam przedstawił Paweł.Jako dalszy ciąg starego Testamentu. Świat Apostolski To jest wyjście z procesów Prawa  DO Natury Boga Stwórcy  jaki otrzymali pierwsi rodzice. A to pouczał Piotr apostoł uczeń Mesjasza jako namaszczony przez samego Boga. Jako nam mówi i dziś jeśli was sumienie nie oskarża czyści jesteście. Jako ks.Tischner  nam mówi jako Bóg nas zapyta Josiek kim jesteś. Jako Mesjasz odchodzący z tego świata mówi nie zostawiam was samych Jako Duch Prawdy którego wam poślę doprowadzi was do całej Prawdy. Jako napisano nikt nikogo nie będzie was pouczał o mnie inaczej o naszym Bogu Ojcu.Wszyscy będą mnie znali Te czasy przychodzą. Gdzie się zmienią nasze drogi zmysłowe i zapragniemy natury swojej inaczej natury człowieka jaką mieliśmy u poczęcia stworzenia. I spełnią się słowa jakie zadanie dał Stwórca człowiekowi. I co go czeka i ile nas zginie. Nie uciekniemy od tego zobowiązania albo zginiemy jak określił nasz nam Ojciec Bóg Stwórca . Jakie słowa wypowiedział pierwszym rodzicom.W rozumowaniu mojej interpretacji. rekin

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo