izaluka izaluka
995
BLOG

KONIEC ZNP i KARTY NAUCZYCIELA

izaluka izaluka Edukacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Związek Nauczycielstwa Polskiego ze swoim przewodniczącym Sławomirem Broniarzem, paraliżując i szantażując państwo polskie z wykorzystaniem dzieci i rodziców, zachowuje się, jak typowa organizacja terrorystyczna. Z tego powodu powinien moim zdaniem zostać w trybie pilnym rozwiązany.

Nie może być tak, że grupa zawodowa opłacana z budżetu, wykonująca profesje polegające na wykonywaniu zadań o szczególnym charakterze z punktu widzenia zadań publicznych i z troski o realizację interesu publicznego, może zdestabilizować funkcjonowanie Państwa i jego Obywateli.

Niemniej pilnym wydaje się rozpoczęcie zdecydowanych prac legislacyjnych nad ustawą, która zabraniałaby strajkowania grupom zawodowym, które takie profesje wykonują - nauczycielom, pracownikom służby zdrowia, policji, strażakom, pracownikom transportu miejskiego, kolejowego, lotniczego, armii, sądownictwu. Jeśli jakąś grupę ważną dla funkcjonowania Państwa pominęłam proszę dopisać.

W tych grupach zawodowych prawo powinno wykluczyć istnienie związków zawodowych, ponieważ, jak pokazały strajki obecne i poprzednie w wymienionych przeze mnie grupach zawodowych, są one organizacjami, które działają na wzór organizacji terrorystycznych paraliżujących funkcjonowanie całego Państwa.

Takich więc działań oczekuję od rządu i parlamentu (zakazujących tworzenie związków zawodowych i strajków w wymienionych zawodach).

izaluka
O mnie izaluka

jestem jedynie pyłkiem na ziemi, ale Bóg mnie umiłował 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo