Jacek Ka. Jacek Ka.
25
BLOG

Ostatnie refleksje przedwyborcze - kilka słów o tym, co, kto i d

Jacek Ka. Jacek Ka. Polityka Obserwuj notkę 48
Zagłosuję na PO.

Dlaczego tak a nie inaczej?

Po prostu obecnie nie ma innej partii, na którą warto oddać swój głos. Wybieram ich m.in. ze względu na ludzi, którzy w tej partii są lub z nią współpracują. Wiadomo, że nie wszyscy z nich są warci jakiegokolwiek zainteresowania - nie zaprzeczam. Jednak ta partia wydaje mi się być ciekawym zbiorem osobowości, pewnych indywidualności, z którego pracy może coś dobrego w końcu wyniknie. Chodzi tu m.in. o ludzi takich jak Gowin, Rokita (tak, ten też!), Zdrojewski, Bartoszewski, Tusk (tak, tak - polubiłem go za występ 12 października w TV ;-)), Pitera, Śpiewak i wielu innych. Oczywiście zbieżny z moimi poglądami jest też program tej partii - choć jakoś ostatnio, po kampanii wyborczej, chyba już trudno jasno określić jaka partia jaki ma dokładnie program. Ale nic to...

To oczywiście mój wybór i moje zdanie. Jak już wcześniej wielokrotnie pisałem - nie jestem propagandystą i nie mam zamiaru nikogo namawiać i przekonywać, by zrobił tak samo co ja. Każdy powinien sam swojego wyboru dokonać i potem sam się przed sobą ewentualnie tłumaczyć. Dlatego każdemu wyborcy, bez względu na to, kogo zakreśli, należy się szacunek i tyle, tak samo, jak z szacunkiem trzeba zaakceptować wynik końcowy...
Jedyne do czego chcę i mogę namawiać, to do tego, żebyśmy wszyscy poszli głosować. Choć w przypadku salonu24 to chyba niepotrzebne ;-).

Poza tym, że nie jestem propagandystą, to nie jestem też wyznawcą. Zagłosuję na PO nie po to, by po ewentualnej wygranej tej partii i/lub stworzeniu rządu, bezmyślnie zachwycać się ich każdym, "genialnym" posunięciem, tylko po to, by potem im się uważnie przyglądać i w miarę możliwości kontrolować to, co zrobią. Jeśli dadzą dupy, to w następnych wyborach będzie kto inny, albo nikogo nie bedzie i tyle... Myślę, że to nie tylko mój punkt widzenia.
Na koniec - tak dla jasności - nie napiszę o tym, że w poprzednich wyborach głosowałem na PiS a teraz poszedłem po rozum do głowy, zobaczyłem jacy ci ludzie są i głośno zmieniam zdanie - NIE. Jak już napisałem, propagandystą nie jestem i nie mam zamiaru kłamać, coby kogoś zmanipulować. A tego typu stwierdzenia zawsze brzmią, według mnie, niewiarygodnie i są niepotrzebne. Poza tym poprzednie wybory w tym momencie nie mają nic do rzeczy i tyle...
Dlatego zagłosuję jak zagłosuję i na tym koniec.
pozdrowienia
Jacek Ka.
O mnie Jacek Ka.

Mój e-mail: jacekkam@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka