Vitus Vitus
503
BLOG

Kataryna – blagierka obrosła Sadłem demokracji...

Vitus Vitus Polityka Obserwuj notkę 36

I na tym tytule mógłbym zakończyć moje przemyślenia, gdyby nie to, że obiecałem Sowińcowi nieco więcej rozrywki... Miałem nawet na tapecie parę lepszych tytułów (Kobyła nowogrodzka – no, ale ona ani Helena, ani Kasandra; Kataryna 007 – tyle że z niej taki agent, jak z koziej dupy trąbka), ale doszedłem do wniosku, że to nie Kataryna jest sprawczynią medialnej sensacji, ale jej promotorzy, sponsorzy i rezydenci.

 

Cały ten cyrk jest dość prosty do wytłumaczenia. Nadszedł czas, kiedy za pobrane tantiemy trzeba się odwdzięczyć. A, że PRL-bis robi w majtki, to i sięga po co tylko może, by znienawidzonego Kaczora jeszcze bardziej znienawidzić - patrzcie, nawet blogierzy przeciw niemu. Wyciągają więc taką blogową kurtyzanę...

Vitus
O mnie Vitus

Gdy wieją wichry zmian, jedni wznoszą mury, inni budują wiatraki, a ja? dbam o duszę...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka