Prezydentka ani słowem nie informuje o wydatku
Prezydentka ani słowem nie informuje o wydatku
Janusz Ch. Janusz Ch.
192
BLOG

Gdańsk znów to zrobił - do Agory trafiło 25.730PLN

Janusz Ch. Janusz Ch. Polityka Obserwuj notkę 4

Co tam porabiacie? Jesteście na plaży, na działce, na spacerku? A może pracujecie? 

Dziś niektórzy mieszkańcy naszego miasta (wśród nich czwórka gdańskich urzędników), wybrali się na "Wielki Test Wiedzy o Gdańsku", który organizuje Gazeta Wyborcza ????

Wydarzenie na swoim fanpage zachwala sama Aleksandra Dulkiewicz - tylko znów "zapomniała" kochanym Gdańszczankom i Gdańszczanom czegoś powiedzieć, a ja tego nie mogę dodać, bo zablokowała mnie na swoim profilu.

Że po raz kolejny - my do tej całej imprezy, jako Gdańszczanie i podatnicy, dołożyliśmy, (poprzez reklamę, partnerstwo) i to niemało, bo łącznie 25.730zł.

W zamian nasza prezydentka, w zamieszczonym dziś poście na Facebooku, nie informuje sponsorów imprezy ani słowem, że do tego dopłacili.

Jak widać, oszczędności wprowadzono tylko na usługach i sprawach związanych z mieszkańcami, testy wiedzy są nam absolutnie niezbędne.

Szukałem też informacji o "Gdańskim Teście wiedzy o dzielnicach" - ale nic nie znalazłem... Może dopiero się odbędzie?

W każdym razie, nieważne - niegospodarność ekipy chwilowo rządzącej miastem widać jak na dłoni. Wyłączamy w nocy oświetlenie i nie kosimy traw? Musimy, bo spadły dochody.

Organizacja niepotrzebnego testu w znajomych mediach? Proszę bardzo! Wszystko dla Gdańska!

Janusz Ch.

Janusz Ch.
O mnie Janusz Ch.

Słynny komentator z Trójmiasta. Zaczepiam, zagaduję

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka