Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski
4567
BLOG

Zawiadamiam prokuraturę - to może być następny Cyba

Janusz Wojciechowski Janusz Wojciechowski Polityka Obserwuj notkę 124

Gdyby w moim biurze nie zginął śp. Marek Rosiak, pewnie bym nie reagował na komentarz "Antytrockisty".

Ale Marek Rosiak zginął, zabity w akcie politycznej nienawiści do Prawa i Sprawiedliwości, więc nie mogę puścić płazem tych gróźb, bo Bóg jeden wie, czy nie kryje się za nimi nowy Cyba.

Dlatego skierowałem do prokuratury nastepujące zawiadomienie:

 

Rawa Mazowiecka, 16 września 2013 r.

 

Prokuratura Rejonowa w Rawie Mazowieckiej

 

Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa

 

Zgłaszam zawiadomienie o podejrzeniu przestępstwa gróźby karalnej, określonego w art. 190 & 1 kk, popełnione przez nieznanego mi internautę, używającego nicku „Antytrockista”, w komentarzu do mojego wpisu na portalu „wpolityce.pl” 14 września 2013 r. o godz. 20,00.

 

Oto treść wymienionego wpisu

antytrockista (91.246.15.***) wczoraj, 20:00

Wojciechowski ty odrażający, czerwony kundlu Kaczora. Już niedługo będziesz wisiał razem z tym kłamcą nikczemnikiem oszustem twoim prezesem. Was trzeba żywcem pisobolszewio zakopać głęboko pod ziemię a Karnowskim żywcem nadziać na pal. Wy reprezentujecie tylko jedno-absolutną chęć zniszczenia Polski. Jesteście piątą kolumna kremla ale wasze dni są policzone...

 

Jako autor popularnego bloga politycznego, zamieszczanego na kilku czołowych portalach społeczno-politycznych, przywykłem do różnych komentarzy, także obraźliwych, ale ten wydaje mi się niepokojący, bo jest napisany wyjątkowo nienawistnym językiem i zawiera groźby karalne.

Mając w pamięci tragiczną śmierć mojego współpracownika śp. Marka Rosiaka, który padł ofiarą zabójstwa dokonanego z motywu politycznej nienawiści w moim biurze poselskim w Łodzi, nie mogę zlekceważyć tego niesłychanie agresywnego i przepojonego nienawiścią wpisu.

Nie mogę wykluczyć, że kryje się za nim chęć fizycznej agresji do mojej osoby czy do innych polityków Prawa i Sprawiedliwości, podobna do tej, która pchnęła do zbrodni sprawcę zamachu w moim biurze poselskim w Łodzi.

Dlatego wnoszę o poważne potraktowanie tego sygnału i ustalenie autora powyższych gróźb oraz pociągnięcie go do odpowiedzialności karnej.

Obawiam się tych gróźb, zwłaszcza z uwagi na bezpieczeństwo moich współpracowników, ale również i moje.

Wraz z zawiadomieniem, jako osoba pokrzywdzona, składam wniosek o ściganie sprawcy bezprawnych gróźb.

 

Janusz Wojciechowski

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka